mimik tu szum jest tylko i wyłacznie o dawanie rad na temat dawkowania leków czy je brac czy je nie brac czy w tych dawkach czy innych a jaki jeszcze lek dobrac
A ja lubię czytać bardziej doświadczone życiowo i te mniej. Ale kto ma prawo oceniać czy ktoś ma większe czy mniejsze doświadczenia. A i bardzo lubię te kółko wzajemnej adoracji :) Pozdrawiam i polecam meliskę na lepszy sen :)
Dziewczyny, zadałam pytanie w innym wątku, ale widzę, że tu jest was więcej ;) Pytanie nie o leki, więc spokojnie ;) Chodzi o jajnik - czy to możliwe, że on swędzi? Bo kłucie już przerabiałam, ok, ale coś mnie dziś w tej okolicy swędziało. Czy to możliwe, że to jajnik? i jak tak, to na jaką okoliczność swędzi
miałam sie nie odzywac, ale korci mnie juz od dłuzszego czasu, nie pisałam nigdy wczesniej do tej pory byłam raczej podgladaczem ;). Ale musze podziekowac dziewczynom, które zwróciły uwage na to co sie tu dzieje. Jestem lekarzem ( nie ginekologiem) i ogarniało mnie przerazenie jak tu zagladałam czasami. Aborta ja rozumiem,ze masz wiedze bo to widac, chyle czoła prze Twoimi zainteresowaniami i proponuje jeszcze nic straconego zdwaj na medycyne kobieto zweryfikuj swoje wiadomosci o to przede wszystkim,ze aby zlecac jakies badania, ordynowac, leki ich dawki koniecznosc czy celowosc ich stosowania to tzrba pacjenta znac, przeprowadzic wywiad badanie rozwazyc za i przeciw Jest zlota zasada w medycynie Primum non nocere a Ty niestety jej nie stosujesz i mozesz zaszkodzic - nie musisz, ale mozesz. Co do acardu to kwas acetylosalicylowy w dawce 75mg jest nie szkodliwy i raczej moze zrobic wiecej dobrego poprawiajac ukrwienie macicy, zapobiegajac mikrozakrzepom i powstawaniu krwiakow - niz zaszkodzic. Przy plamieniach tez ni koniecznie sie je odstawia (tzn acard, clexane itp) bo czasami za nie sa odpowiedzialne własnie mikrozawały łozyska i ich niweleacja tylko pomoze a nie zaszkodzi - ale o tym decycuje tylko i wyłacznie lekarz prowadzacy lub taki do którego pacjentka sie zgłosi. Uwazajci