Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorMagdalena
    • CommentTimeAug 7th 2011
     permalink
    Laksi,d zięki wielkie za odpowiedzi.
    cerisecerise: Ogólnie jeśli chcesz koniecznie dzieciowy proszek/płyn, to polecam Bebi.

    No własnie nie to, ż echce koniecznie, tylko próbuję sie rozeznać, czy ten dzieciowy proszek jest konieczny. Nie znam się na tym, mysląlam, ż emożna tylko w takim specjalnym dla dzieci. To w takim razie ciuszki nowe upiorę w dzieciowym, a potem jak już będziemy ich używac, sprobuję w tym persilu.
    mareza: ale np MrHyde potrafiła zużyć 15 sztuk

    Hihi, przeczytałam tak, że w pierwszej chwili zrozumiałam, że Mrs Hyde wali w pampki (Ania, nie gniewaj się ;))
    •  
      CommentAuthorAgunia05
    • CommentTimeAug 7th 2011 zmieniony
     permalink
    hmm żeby zaoszczędzić pampersów przy noworodku wkładałam w środek tetrę i jak był kleks to tetra do wymiany - podejrzałam to u nas w szpitalu i robiłam tak przez miesiac może więcej
    Co do proszków też skłaniam się ku persilowi
    Jeśli rzeczy są jasne to wsadzam w wybielacz a potem dwukrotnie piorę (normalne pranie a potem tylko takie szybkie 30minut)
    --
    •  
      CommentAuthorTEORKA
    • CommentTimeAug 7th 2011
     permalink
    Agunia05: hmm żeby zaoszczędzić pampersów przy noworodku wkładałam w środek tetrę i jak był kleks to tetra do wymiany - podejrzałam to u nas w szpitalu i robiłam tak przez miesiac może więcej


    no to jest jakiś pomysł chyba....
    warto zapamiętać :wink:



    a ja się jeszcze wtrące do do rozmiarów - z tego co obserwuję u moich znajomych waga po urodzeniu ma znaczenie ale bardziej chyba długość dziecka...
    bo zauważyłam taką zależność - jak się Maluch rodzi 58-60 cm to Pampersy w rozmiarze 1 są za małe i lepsze są 2
    a jak się rodzi takie 50 - 56 cm to lepsze są jedynki :wink: