Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorMagg
    • CommentTimeApr 24th 2007
     permalink
    Myszorka dla mnie to najpierw najgorsze czyli poród a potem najpiękniejsze jak zobaczę niunię!

Ja kurcze jeszcze nic nie mam poprane, dzisiaj zrobiłam listę co dokupić i biorę się do roboty! :bigsmile:
    --
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
     permalink
    And wg wczorajszych wiesci to gin twierdzi ze 6tyg jeszcze mamy. a swoja droga poprzednio tez twierdzil to samo wiec kto go tam wie... ja bardzo bardzo bym chciala zeby do tego 36/37tyg doczekac chociaz mam jakies przeczucia ze maluszek bedzie raczej byczkiem niz blizniakiem...
    •  
      CommentAuthorAgunia05
     permalink
    hmm nie znam się na horoskopowych znakach i aż musiałam popatrzeć jak to się układa :) zdecydowanie musi być bliżniak i ma siedzieć jeszcze minimum 5 tyg :) - na kiedy masz termin ?
    moje ma być lwiątko... ale na pewno nie bliźniak bo 2 bliźniaki pod jednym dachem to masakra hahaha
    aby już był choć koniec maja ... o początku lipca nie wspomnę ;) już bym chciała móc je przytulić i czuć się bezpieczniej i pewniej ... Lekarze mówią że nie ma ryzyka straty i tego szkrabika, ale nie wiem czemu ja się boję i chyba przestanę dopiero jak już razem wrócimy do domu ... wtedy będzie strach ale inny mniej odczuwalny psychicznie, a może tylko właśnie po prostu inny ...
    --
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeApr 24th 2007 zmieniony
     permalink