moim zdaniem masz za malo danych zeby zaczac analize, powinnas jeszcze troche poczekac, ledwo uzbieralo siee 6 nizszych, nie ma skoku ani tym bardziej nie mozna tu mowic o szczycie sluzu
Mam jeszcze jedno pytanie. Z tego co wyczytałam początek fazy lutealnej zaznaczamy pierwszego dnia wyższej temperatury. Czy to ten sam dzień, w którym zaznaczamy pierwszą wyższą z pośród 6 niższych?
Mrs Hyde, najpierw czytałam na forach, potem ogólnie na necie. Ale ostatnio przestudiowałam też taką książkę, którą znalazłam w starych rzeczach mamy. I tam były karty ćwiczeń,z jakiegoś kursu z wykresami i omówioną metodą Rotzera. I do tego taka książeczka z czystymi tabelami do wykresu. Tą książeczkę też tak uzupełniam, jak tu na 28 dni, w razie gdyby mi np zabrakło internetu. No i sobie pomyślałam, że może kiedyś u gin się przyda czy coś.Ale niestety książka nie zawsze może zastąpić doświadczoną osobę w razie wątpliwości, dlatego pytam tu.
Witajcie, Dziewczyny! Jestem tu nowa i zielona :( Proszę, pomóżcie w interpretacji wykresu... http://28dni.pl/cycles/167351. Nie wiem, czy dobrze zaznaczyłam owulację... Za wszelkie niedociągnięcia w wykresie z góry przepraszam. Mam nadzieję, że nie sprawi problemu przekierowanie na link...
I pytanie: czy jeżeli dziś rano obudziłam się pół godziny przed czasem na pomiar (o 3:00) i temp. wyniosła 36,4, a po pół godziny (o 3:30, o porze regularnych pomiarów) temp. wyniosła 35,95, to który pomiar jest właściwy, czy lepiej ten z 3:30 wpisać jako zakłócony?
hej jestem nową użytkowniczką portalu, staramy się o dziecko, jak widać mam dość długi cykl (tabletki odstawiłam w październiku 2010 roku, najpierw cykle były normalne tak 28-31 dni a ostatnio po 41, ale regularne) . Mam problem z interpretacją temperatury. Kiedy wg was prawdopodobnie nastąpiła owulacja w 23 czy 25 dc. Będę wdzięczna za pomoc