Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeFeb 1st 2011
     permalink
    maz mial badanie nasienia takie porzadne robione?
    wiesz z drugiej strony moze to byc po prostu blokada psychiczna, za bardzo chcecie i stad takie siupy
    •  
      CommentAuthormajka098
    • CommentTimeFeb 1st 2011
     permalink
    zrobili mu tylko podstawowe i z tego co lekarz powiedzial byly dobre ale patrzac na to na jakich lekarzy nam przyszlo trafiac to juz sama nie wiem... kilka miesiecy temu juz myslalam ze jestem w ciazy poszlam do lekarza poleconego przez kolezanke to mi powiedzial ze on jak to okreslil tymi palcami nie stwierdzi czy jestem w ciazy i po co wogole przyszlam ze jestem za mloda itp, wiec wyszlam z gab poszlam prywatnie zrobilam hcg i niestety falszywy alarm... a do tego specjalisty juz napewno nie wroce...
    •  
      CommentAuthorkaty222
    • CommentTimeFeb 1st 2011
     permalink
    majka niestety taka ignorancja lekarzy jest częsta. Na razie załóż wykres i zobaczymy co się u Ciebie dzieje.
    Jednak poszukaj innego lekarza. Ja też długo szukałam i w końcu znalazłam.
    -- mama dwóch łobuziaków :)
    •  
      CommentAuthorMelodie
    • CommentTimeFeb 1st 2011
     permalink
    Na początku ciąży lekarz nie jest w stanie jej potwierdzić przy badaniu palpacyjnym.
  1.  permalink