tu jest wszystko drogie,aj robiłam badania na raka to za marker zalaciłm stówke,takie badania wykonuje co pół roku,ponieważ u mnie rak narządów rodnych jest dziedziczny
goska - jestem lekarzem weterynarii ;)jak połowa mojej rodziny, druga połowa to ludzcy lekarze i tylko brat z dziadkiem sie wyłamali i sedziami zostali ;)
mooniia a w jakim mieście praktykujesz? ahhh my już weta 3 razy zmienialiśmy, na szczęście teraz nie mamy większych problemów z psiną wiec tylko co rok szczepienia...
a co by nie było off topa to ... anulka a kiedy Ty poroniłas? moze Ci si ebeta z poprzedniej ciąży utrzymuje?
powiedzcie mi dziewczyny ja mam nerwice serca biore silne leki na uspokojeniea nie moge sie do mojego psychologa zarejestrować,mam brac te leki dalej i czy moja choroba moze mi utrudnic zajscie w ciaze?
nigdy nic nie mowiła mi nic takiego,mimo ze na sesjach gadlismy o tym ze chce miec jeszcze kolejne dziecko,na kolejnej sesji zmienila mi z calej tabletki na pól i to wszystko
anulka838: masz racje,ale musze brac leki mam silna nerwice serca jutro jak test wyjdzie całkowicie pozytywny odstawie i skonsultuję sie z lekarzem
Aniu, odstaw tylko jeśli lekarz da ci wyraźną zgodę, wydaje mi się, że konsultacja telefoniczna to za mało, zwłaszcza że sama piszesz o silnej nerwicy serca. Może wybierz się do niego wcześniej?
mam do niej bezposredni numer wiec jak cos nie ma problemu nawet jak mi zmieni leki to wypisze recepte i bedzie w rejestracji,dziś jakoś nie mogłam sie dodzwonic napisałam tylko sms więc jak by coś nie tak to by oddzwoniła.Tak myslę
Czesc dziewczyny :) ...ja wczoraj zrobilam test i wyszedl + ale po paru godzinach z plusika zrobil sie minusik...kreska wyblakla...zrobilam jescze jeden , tym razem elektroniczny z wynikiem: pregnant 1-2 (1-2 tygodnie) i juz sama nie wiem co mam myslec ...chyba jutro zrobie kolejny a za kilka dni pojde do lekarza ...
Bonim kochana a co u Ciebie??? Zaczynam sie martwic...odezwij sie :))))