Hej! Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu od dziś i przede wszystkim dlatego, że chcę poznać siebie, swoje ciało. Obserwuję cykle od 5 miesięcy i próbuję interpretować. Starania o dzidziusia odkładamy na przyszły rok. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w obserwacjach wtedy się bardzo przyda. Powoli wprowadzam stare obserwacje. Mam nadzieję, że zadomowię się tu na dłużej.
-- To możliwość spełniania marzeń sprawia,że życie jest takie fascynujące...
Witam, prowadzę obserwacje od 3 miesięcy, obserwować obserwuję, gorzej z interpretacją, ale po to tu jestem ;) Jeszcze o dzidziusia się nie staramy ;) W czerwcu wychodzę za mąż, więc starannie się przygotowujemy do tego, co nas czeka w przyszłości. Chcielibyśmy aby NPR stało się częścią naszego życia i aby w przyszłości nie wydawało się to tak trudne i niezrozumiałe jak teraz.
witam jestem studentka socjologii. na razie nie zamierzam miećdziecka :D ale chce poznac swoj organizm zeby w przyszlosci nie miec problemow ze wspolzyciem i nie byc zmuszona do korzystania z antykoncepcji, a w dalszym czasie moc zaplanowac dziecko :) pozdrawiam wszystkich
Witam i ja! Wlasnie sie zarejestrowalam! ja juz sie "wystaralam". Jestem swieza ciezaroweczka i bardzo sie z tego ciesze. wlasnie ide sie meldowac na listopadowkach!!! Pozdrawiam!
witaj kwituszek, oczywiście ze się staramy z mężem już 5 miesiąc i tak bardzo pragniemy maleństwa brakuje w życiu takiego SKARBA................Boże niech ta wstrętna @ nie przyjdzie 22.XI a w sierpniu nasze MALEŃSTWO... chyba większość z nas tak myśli prawda????nie zbzikowałam co???? KOchana Jusias tobie z głębi serca GRATULACJE GRATULACJE I DBAJCIE O SIEBIE!!!!!!!!!!!!!!!!! możesz wkleić swój wykresik??
Witajcie, wlasnie sie zarejestrowalam i od razu chcialabym sie przywitac Staramy sie z mezem o upragniona Fasolke od 5 m-cy i jak na razie: pudlo... Mam nadzieje, ze razem bedzie nam razniej
PS. Sorki, ze pisze bez polskich znakow, ale mam ang windowsa... prosze o wyrozumialosc....