no to kolejny tydzien lenistwa czas zaczac. matko nie wiem nawet kiedy mi tydzien ferii zlecial. troche spraw udalo sie zalatwic ale nie tyle co bym chciala. pogoda skutecznie mnie zniecheca... milego poniedzialku
Bry ja już po pracy bo dziś miałam jednak na rano, młody śpi a ja piję kawkę. U nas tez śniegu dalej pełno Aga juz go przeczytałam zanim tu weszłam, dobry jest :)
Ewa no to chociaż jakaś rekompensata jest , oby na kontroli same dobre wiadomości były. Młody śpi a ja w dzień znaczy około 18 jak zasnęłam to wstałam dopiero przed 21 , nawet nie słyszałam jak chłopaki grali w piłke, kręgle i jak wyszli z Sabą na spacer. Mój miał ze mnie polewkę. U mnie też czasami miałam wrażenie, że ja to taka kuchta domowa ale nie mogę powiedzieć, ja się po pracy leniłam, a że mój miał wolne to posprzatał, pomył naczynie, i spędzał aktywny dzień z Hubim nawet jak wróciłam z pracy i tak lubię a nie tylko komp
Beata Będzie, bo na razie jestem na grafiku, miesiąc jest próbny jak zleci to przedłużaja dalej. Ale normalnie wszystko mnie boli, nogi to każdy mięsień odczuwam, bo cały czas w ruchu i robota, nawet nie ma czasu na zjedzenie i trzeba jeść w wolnej chwili. Ale dobrze jest, że jest. Teraz łącznie z sobotą mam popołudniu. Młody zjadł sobie kiszonego ogórka i mu całą buzię wokoło ust obszczypało, więc dziś znowu na kilka dni muszę mu flonidan włączyć wrrr