Ale żeście sobie spowiedż walnęły , ciekawe kto rozgrzeszać ma Caicho a ja wreszcie normalna nocka, młody od obiadu wczoraj już gorączki nie miał i jak spał tylko dwa razy po 30 minut tak padł o 20:30 bez wrzasku i spał caluśką nockę do 5 rano pobawił się 1,5 godzinki pojadł i padł. Ania powodzenia na wizycie. Ciacho a ty niezależnie od tego jak wypadnie wizyta u fryzjera-oby było tak jak chcesz, to się chwal fryzurką.
Witajcie na kawusi :) ja się właśnie dobudzam bo znów zasnęłam grubo po północy i jestem zgon Jakie są pierwsze objawy jęczmienia na oku? Coś boli mnie powieka i lekko kuje ale nic nie mam
Ewa - udanej i spokojnej podróży i do "usłyszenia"!
No widzę, że większość z was to bałaganiary i nerwuski. Tak więc ja mogłabym pracować z większością z was bo byłabym dobrą przeciwwagą to znaczy ja jestem jak dobra księgowa - lubię mieć wszystko poukładane i na swoim miejscu, zawsze potrafię wszystko odszukać, bo samo to wszystko sobie układam. Pozatym bardzo ciężko jest wyprowadzić mnie z równowagi. Do nerwusek nie należę. Gadułą jestem straszna i to od dziecka (w szkole podstawowej byłam wzorową uczennica z tysiącem uwag w dzienniczku, że strasznie gadam na lekcji - nie mogłam sie powstrzymać). Lubię ludzi z poczuciem humoru, bo sama jestem wesołkiem! W pracy jestem najmłodsza i jak to mówią moi współpracownicy wprowadzam powiew świeżości i bardzo rodzinna atmosferę, bo taka jestem. Organizuję w pracy wszystkie święta, urodzinki, imieninki itd. Jest tylko jeden problem w kwestii naszej wspólnej pracy Uwielbiam pracować z mężczyznami! No i niestety jestem bardzo pamiętliwa. Ciężko mnie zdenerwować, ale jak już ktoś wyprowadzi mnie z równowagi , zajdzie za skórę to ma ze mna przechlapane, bo przez lata nie odzyska mojej sympatii! No cóż cecha bliźniaków - kobiet! No dobra piję kawkę i wracam do pracy! Miłego dzionka!