Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthortuskaa82
    • CommentTimeApr 25th 2016
     permalink
    ilonaa30, ja przed przystąpieniem do procedury musiałam zrobić te wszystkie posiewy i również miałam e coli. Stymulacja przesunęła nam się z października na marzec ale w końcu udało się wyleczyć te paskudztwo. No i ivf powiodło się przy pierwszej próbie :)
    •  
      CommentAuthorilonaa30
    • CommentTimeApr 25th 2016
     permalink
    wielkie dzięki za odzew dziewczyny , dzięki wam mam większą nadzieję że nam się uda w końcu ..

    Obe stringów nie noszę , a powiedz mi jak odpowiednio korzystać z papieru ?? :)

    wiecie co jestem tak zła na lekarzy że szok !!

    dziewczyny leczenie to antybiotykoterapia ??

    Tuska82 to u Ciebie leczenie trwało 5 miesięcy ?? tyle czasu antybiotykami ??
    •  
      CommentAuthorPulpon
    • CommentTimeApr 25th 2016
     permalink
    Tuskaa no to super ze sie udalo :) Ja tez mam perturbacje - 2 cykle mnie już wyciszają w tym obecny cykl 44 dniowy:/ Oby mnie nie wyciszyli na wieki :/
    •  
      CommentAuthorjasmina6
    • CommentTimeApr 25th 2016
     permalink
    Ja miałam antybiotyk który łykał też mąż, dodatkowo dla mnie tabletki dopochwowe. Też bym była zła, kase ciągną licząc, że uda Ci się za 10 razem:/:/ teraz się tego pozbędziesz i ruszysz jak torpeda i będziesz mieć jak tuskaa:)
    --
    •  
      CommentAuthorPulpon
    • CommentTimeApr 25th 2016
     permalink