Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
Dziewczyny, a czemu chcecie dzieci w kojcach trzymać? nie żebym była jakąś mega przeciwniczką, ale moja M łazi za mną wszędzie i cokolwiek robię to ona za mną. Jakoś nie jest to dla mnie szczególnie kłopotliwe i daję radę;) Poza tym za jakiś czas przyjdzie okres lęku separacyjnego i nawet latająca zabawka w kojcu nie zastąpi widoku mamy i potrzeby bycia blisko niej;)
nie znam się co prawda na kojcach, ale wiem że są kojce które mają otwierany bok i to też byłaby fajna funkcja, bo normalnie kojec byłby otwarty i Witek mógłby wchodzić i wychodzić a jak będę musiała coś zrobić to po prostu będę go zamykała 

Dorit - polecam drewniane łyżki oraz ubijaczkę do piany do zabawy w kuchni;) za to nie polecam emaliowanych garnuszków, bo u mnie w moment zostały obite; )

pytalam ostatnio o to pediatre, jak nie ma innych "objawow" chorobowych to zwykłe odkrywanie siebie

Mała leżała albo na podłodze albo była na moich rękach lub z chuście czy nosidle. W zasadzie to był czas kiedy podążała za mną jak cień, czy to kuchnia czy łazienka, non stop razem. No ale wiadomo, każdy robi jak uważa :)

Super było Was poznac:)wzajem Asiu.

Czuję się jak zombi, może spacer mnie pobudzi, bo widzę, że mimo słońca to nieźle wieje i temperatura niska.
dziękuję za opinie dzieczyny
tak myślałam, że kojce mają swoich zwolenników ale i przeciwników. Chciałam tylko wyjaśnić, bo chyba zostałam trochę źle zrozumiana
nie chodziło mi o to, żeby moje dziecko cały dzień siedziało w kojcu. Mój synek jest bardzo ruchliwy i "biega" za mną wszędzie. Nie ograniczam go
niestety, kiedy próbuję zająć jego uwagę na dłużej, to się nie udaje
bawi się przez chwilkę i zaraz idzie zając się czymś innym. Czasami są to zabawki i super