Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthoresia11
    • CommentTimeMay 5th 2008 zmieniony
     permalink
    IWA właśnie o tym myślę ;) dziś już zastrajkowałam i tempki nie mierzyłam :cool:

    Niemniej trochę się obawiam, bo co któryś cykl robią mi się torbielki i może mierząc tempkę będę w stanie jakos to kontrolować :neutral: niestety nie mam doświadczenia w takich przypadkach.

    Dziewczyny czy są jakieś sposoby na obniżenie prolaktyny? Kilka lat temu miałam nieznacznie podwyższoną, pod koniec maja będę u ginki to poproszę o skierowanie na to badanie, tymczasem szukam jakichś domowych sposobów (typu wiesiołek na śluz), takich które nie zaszkodzą a mogą pomóc :)
    •  
      CommentAuthorIWA
    • CommentTimeMay 5th 2008
     permalink
    esia - to naprawdę dobry pomysł, przestaniesz myśleć cały czas o tym czy tempka skoczyła, czy śluz gęsty, rzadki, rozciągliwy, szyjka nisko, wysoko itd. itd. itd.
    Zrelaksuj się i spróbujcie iść na żywioł, tak jak wyjdzie tak będzie, niejednokrotnie wtedy udaje się zaskoczć!

    patrisha5 - o ile pamiętam to trzeba brać po owulacji, bo inaczej to może hamować owulkę!
    --
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeMay 5th 2008
     permalink
    Nieświadomość zdrowia i płodności niczego nie leczy, lecz sprzyja, aby zaburzenia rozwijały się niezauważone. Samoobserwacja może tylko pomóc.
    --
    •  
      CommentAuthorIWA
    • CommentTimeMay 5th 2008 zmieniony
     permalink
    Amazonko o czym ty piszesz.

    Niejednokrotnie zaprzestanie obserwacji powoduje, że dziewczyny przestają ciągle myśleć i myśleć o tym, że nie moga zajść, że jest jakiś problem, że to teraz trzeba itd. A psychiczna strona "tego medalu" tez jest ważna. Jeżeli esia stresuje sie tymi obserwacjami to wskazane by było aby na jakiś czas zaprzestała, bo dziewczyna na głowę dostanie!