Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    a może skopiowałć adre do linka który zawiera kilkanaście obrazków które co jakis czas sie zmieniają ???Kłapouch fajny jest:smile:
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
    •  
      CommentAuthormonawmona
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Tabela dla przyszłych mam super . Mam tylko pytanie , czy nicki podawane w tabeli są nickami na 28 dni czy na forum , chciałabym pooglądać sobie wykresiki tych co zbliżają się do @ a wcale przeciez nie muszą ją mieć . Ta tabela też super , ponieważ wiemy dzięki niej kiedy zbliża sie @ u konkretnej dziewczyny i możemy kibicować , żeby nie przyszła , no bo po co , a zamiast niej pojawiły sie II grubaśne krechy .
    -- gg 6155390
  1.  permalink
    Um mnie to ten sam nick co na 28
    --
    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    nick na forum a w nawiasie nick na 28 dni
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    ja też mam taki sam nick na 28 jak i na forum
    •  
      CommentAuthorInez
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Ja równiez używam tego samego nicka :wink:
    --
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    moj nick na forum i na 28 jest identyczny jakby co :)
    mam problem z ustawieniem obrazka, skad bierzecie wasze? moj motylek sie caly nie zmiescil a taki byl fliczny :cry:
    --
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    AniaM bo obrazek musi być mały, z dużego pokazuje się tylko środek
    :bigsmile:
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    http://www.gifymartusi.republika.pl/stworki.htm może z tąt sobie wybierzesz :smile:
    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    tak AniuM tylko środek..niestety...:sad:

    A ja mam inny...:confused:
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    ale gafa :shamed: stąd oczywiście
    •  
      CommentAuthorMycha
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    mój nick jest taki sam:jumping:
    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    AniaM jaki piękny stworek...:tooth:
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    dziewczyny takie male pytanko - czy dopiero po roku nieowocnych staran udajecie sie na szczegolowe badania czy wczesniej robicie cos na swoja reke??? ja mialam badane hormony ponad 2 lata temu i wtedy szalaly a pozniej kontrolne a ze sie unormowalo to teraz nie powtarzalam jzu oojjjj dawno dawno
    --
    • CommentAuthorAsia77
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Moj nick jest taki sam na 28 :peace:
    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Mona ok wczesniej juz poprawiłam,,....
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    teoretycznie badania powinno się robić po 12 miesiącach nieowocnych starań, ale ja chyba bym nie wytrzymała tak długo i zrobiłabym sobie chociaż część badań wcześniej :smile:
    • CommentAuthorAsia77
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    AniaM
    teraz bedzie nasz 7 cykl i jesli sie nie uda to we wrzesniu idziemy do lekarza. Chcemy zaczać robic badania; w ubiegłym roku poronilam i wowczas lekarz powiedzial ze mamy odczekac 4 m-ce i zaczac sie starac. niestety narazie starania sa bezowocne i dlatego chcemy robic badania
    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Dziewczyny mam dla was fajna stronkę na której mozna zaplanowac lub sprawdzic na siostrach, sobie, koleżankach, mammach PLEC DZIECKA !!!!
    http://www.jolmys.webpark.pl/:clap:
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    ale numer sprawdziłam na osobach, które już urodziły i SPRAWDZA SIE :cheer:
    •  
      CommentAuthorInez
    • CommentTimeAug 23rd 2006 zmieniony
     permalink
    Ja jeszcze nigdy nie robiłam badań. Jeśli nam się nie uda teraz w sierpniu to we wrześniu przejdę pierwsze (razem z mężem). We wrześniu będzie rok jak się staramy. Lekarz zalecił dopiero po roku :wink: A mi w sumie cierpliwości nie brakuje tylko kurcze latka lecą :cry:
    --
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    oczekujaca - na mnie sie to sprawdzilo na kuzynkach tez ale na kolezankach wszystko lipa. no ale iorac pod uwage statystyki to 92% skutecznosci to juz duzo :D

    notes - my od pazdziernika ponownie totalnie sie nie zabezpieczamy z czego od kwietnia sprawdzam temp sluz i ogolnie monitoruje organizm, jajeczkowanie po terapii hormonalnej odczuwam bardzo wiec mniej wiecej wiemy kiedy dzialac a tu dalej nic... mysle ze to cos psycha blokuje niestety...
    --
    •  
      CommentAuthorMycha
    • CommentTimeAug 23rd 2006 zmieniony
     permalink
    ja jeszcze miesiąc poczekamm i biorę się z mężem za badania
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Dziewczynki muszę się pożegnać, miałam dyżur i już zaczynają mi się literki dwoić, do jutra papatki
  2.  permalink
    No u mojej siostry wedlug tego mial byc syn byla corka ,ja tez powinnam byc chlopakiem. ale teraz u koleznaki sie sprawdzi.
    Co do badan ja bede teraz robila dopiero po roku.Jednak u mnie to i tak nie bardzo lekarz cghcial bo ja mam dziecko.
    --
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    <b>AniaM</b> no tak: "każdemu to na czym mu najmniej zależy" - jakoś to tak było :tongue:
    •  
      CommentAuthornotes_
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    papa
  3.  permalink
    Papa
    --
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    ja tez juz dzisiaj znikam
    zajrze jutro rano
    pozdrawiam
    --
    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    pa pa ja tez znikam...
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
    • CommentAuthorAsia77
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    ja rowniez sie żegam do juterka mile panie :bigsmile: kolorowych snow :swingin:
  4.  permalink
    Papa kolorowych snow.
    --
    •  
      CommentAuthorMycha
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    papa miłych snów
    •  
      CommentAuthorzuza
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Ja też chciałabym taki obrazeczek, ale na tej stronie ze stforkami nie ma adresów obrazków jak klikam prawym, macie jakieś strony z takimi cudami ? :confused:
    --
    •  
      CommentAuthorInez
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Zuza, jeśli spodobał Ci się jakiś obrazeczek i jest wystarczająco mały to podeślij mi go na inez1704@o2.pl a ja Ci podam linka przez jeden z moich serwerów :wink: Wkleisz go w profilu i po kłopocie :wink:
    --
  5.  permalink
    A ja kombinuje .Jak mis ie nie uda to tez bede prosila cie Inez o pomoc . Na razie cuduje. :wink:
    --
    •  
      CommentAuthorInez
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Nie ma problemu dziewczyny, dla mnie to tylko chwilka i gotowe :wink:
    --
    • CommentAuthorAsia77
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Dzień doberek kobitki :bigsmile: życzę miłego dnia i przyjemnej pracy :bigsmile: (jeszcze tylko dzis i jutro i zaczynam urlop) :cheer:
  6.  permalink
    Ja tez sie witam z rana.
    --
    •  
      CommentAuthormonawmona
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    hej witam wszystkie.
    Oczekująca - mam propozycje , zamiastopcji kopiowania całej listy i dopisywania swoich danych , może niech będzie taka lista na poczatku , którą Ty będziesz zmieniała a nowe dziewczyny tylko na forum podadzą swoje dane . Zajmie to mniej miejsca na forum i bedzie porządek . Pozostanie jedna lista , ciagle aktualizowana , a pozostałe może nam Damazy usunie , żeby nie robić zamieszania. To tylko moja skromna propozycja , co Ty na to?
    -- gg 6155390
  7.  permalink
    Ja tez juz to proponowalam. wlasnie lepiej bedzie jak jedna osoba sie zajmie dopisywaniem do listy. Tak jest na innych forach tez.
    --
    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    ok zgadzam się czyli jedna na pierwszej stronie....która bede uzupełniac a pozostałe niech Damazy wyrzuci...mona lub magdalenakakol możecie poprosic o to Damazego ???:smile:
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
  8.  permalink
    dobra zaraz napisze do niego.
    --
  9.  permalink
    Poszla wiadomosc .
    --
    •  
      CommentAuthormonawmona
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Dzieki , bo ja właśnie weszłam na forum . A nam pozostaną luźne rozmowy .
    -- gg 6155390
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeAug 23rd 2006 zmieniony
     permalink
    Tabela mogłaby być w prawdziwej tabeli. Oczekująca, może wstukasz trochę html i zrobisz obramowanie?
    Kropki utrudniają odczytanie. Może zamiast X i ? wpisywać przybliżoną liczbę cykli starań?
    AniaM, jak odczuwasz jajeczkowanie po odstawieniu hormonów? Czujesz coś wewnątrz, czy masz po prostu normalny cykl?
    --
    •  
      CommentAuthormaja28
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    A to zalezy juz od dziewczyn czy chca wpisywac lliczbe starań....:smile:
    -- Prosimy o glosy na Hipp nr 7809
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    Liczba cykli starań. To był Twój pomysł.
    --
    •  
      CommentAuthorKasia
    • CommentTimeAug 23rd 2006
     permalink
    o rany, dziewczyny, ale topik ma wziecie:) wczoraj bylam po poludniu, a dzis wchodze i to 95 nowych wpisow przybylo!:) tak trzymac:) :cheer:
  10.  permalink
    Kasia wiesz nas jest sporo .fajnie bty bylo gdybysmy tak szybciej zmienily nazwe watku lub sie przeniosly na ciezarowki.
    --
Chcesz dodać komentarz? Zarejestruj się lub zaloguj.
Nie chcesz rejestrować konta? Dyskutuj w kategoriach Pytanie / Odpowiedź i Dział dla początkujących.