Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorania02
    • CommentTimeOct 28th 2011
     permalink
    no dobrze Amazonka, zaczęlam od dziś jak radziłaś :0) co prawda jestem zielona ale pomalutku... wczesniej nie interesowałam się obserwacją (czego teraz żałuje) bo mąż wiecznie od paru lat wyjeżdżał na delegacje i owulacja podaczs jego krotkiego pobytu w domu pewnie trafiłaby się jak ślepej kurze ziarno. No ale teraz troche sie zmieniło więc mam nadzieje że uda się nam powiększyć rodzinke :0)
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 29th 2011
     permalink
    Szkoda, ale lepiej późno niż wcale. Ja zaczęłam jeszcze później.
    Wybrałaś już metodę, której się uczysz? To jest pierwszy krok do poznania siebie.
    --
  1.  permalink
    hej,

    szukam jakis testów owulacyjnych i słyszałam ze te z allegro to raczej kiepskie..
    Może ma ktos namiary na sprawdzonych sprzedawców?
    I jakie lepsze - paskowe czy plytkowe?

    bo znalazłam takie płytkowe po 1,54 szt:
    http://allegro.pl/kasetowy-test-owulacyjny-testy-plytkowe-promocja-i1882924850.html

    albo jakies takie w promocji paskowe - za 2 zł zestaw 5 sztuk:
    http://allegro.pl/kod-promo-gartis-5-szt-polskie-testy-owulacyjne-i1901948890.html

    Te drugie niby polskie wiec moze niezłe?

    Od 2 miesiecy zaczełama wstepnie prowadzic obserwacje i chcialam trochę wesprzeć starania testami. Myślicie że warto?
    Czy najpierw dobrze wdrozyc sie w npr a potem dopiero testy?
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 29th 2011
     permalink
    Nie warto. Testy są niepotrzebnym wyrzucaniem $$$. One nie powiedzą Ci nic więcej niż samoobserwacja, a mogą wprowadzić w błąd.
    Naucz się rozpoznawać płodność, to jest bardziej przydatne w życiu, także po porodzie.
    --
    •  
      CommentAuthorania02
    • CommentTimeOct 29th 2011