no to ja stawiam "oczekuje owulacji w celu poczecia" :D no tak zeby wszystkie dziewcyzny co obserwuja wykres wiedzialy czy sie bedziemy "teges" tego dnia czy musi byc abstynencja
Aniu jak możesz to mi prześlij ten link na priva. Być może go znam, ale zawsze można uzupełnić bazę danych. Ja mam dostęp do norm ze strony forum medycznego oraz normy z podręcznika endokrynologii ginekologicznej..., rok wydania 2004 i innych. Teściowa jest kierowniczką w bibliotece medycznej ;-)
Damazy na innych forach odpowiednie osoby linki dostaja, glowka nie boli niech Cie o to a co do rozszyfrowywania... to ja przepraszam ale to petomaszowe cos to... czarna magia jak dla mnie
Paula - wiadomosc juz powinna byc u ciebie. a z ta tesciowa to masz niezle ale ja z drugiej storny bym sie bala czytac i przegladac te knigi wszystkie bo jeszcze bym sobie jakas chorobe wynalazla
AniuMMedycyna a raczej farmacja była moim marzeniem, z wykształcenia jestem tylko chemikiem i ekologiem. Na farmację nie poszłam bo nie było mnie stać, a poza tym nie chciałam oszaleć od nadmiaru wiedzy
Tylko jak ja mam założyć nowy temat w Wiki? To znaczy żeby po kliknięciu otwierała się strona z treścią tak jak teraz są odnośniki dla Starających się, Odkładających? Po prostu wstyd się przyznać, ale nie umiem założyć nowego wątku w Wiki. Obróbka tekstu nie ma problemu, ale najpierw trzeba zacząć. Zakładał ktoś wątek w Wiki i poinstruuje mnie jak to zrobić?
Paula jesli mozna to i o tych normach meskich bys wrzucila, wiem ze niektore dziewczyny badaly mezow inne maja zamiar a jeszcze inne (jak ja) maja ten termin juz wyznaczony... moze sie tez przydac :)
Aniu grzebię właśnie w różnych informacjach i wkleję też normy dla mężczyzn(m.in normy badań nasienia). To mi może zająć trochę więcej czasu niż dzień-dwa, ale się zrobi. Będzie baza wiedzy w jednym miejscu.
O rany, zaczynam czuć to co Damazy. Faktycznie wymagające jesteśmy.