Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • CommentAuthorkasienia89
    • CommentTimeMay 17th 2013
     permalink
    ja byłam tak nastawiona w pierwszym cyklu z clo, owulka była, mężuś 2 dni przed owulką brał ACC (mój ginekolog kazał) a tu nic ... :( a drugim cyklu brak owulki dlatego gin kazał mi brać 2 tabletki od 4 d.c. przez 5 dni i faktycznie była owulacja ale czy coś z tego będzie? wątpie :cry: naprawdę tracę nadzieję ... A mi nie przepisywał dupka ani luteiny hmmm...
    •  
      CommentAuthorklarka
    • CommentTimeMay 17th 2013
     permalink
    dziewczyny mam nadzieje ze nie macie mi za zle ze pytam, normalnie jestem zielona w materii przez ten zapyzialy kraj (UK). Rozmumiem ze clo bierze sie by miec owulacje. Moje pytanie jest dlaczego nie owolujecie? w sensie czy wszystkie macie PCO czy problemy hormonalne? pytam bo staram sie juz rok i nic a niby mam ok hormony i regularna @. zastanawiam sie czy ja wogole owuluje??!!
    • CommentAuthorewelinaO
    • CommentTimeMay 17th 2013
     permalink
    u mnie dzisiaj 18dc i zrobiłam sobie test więc są 2 kreski....jedna taka mocna druga slaba ale widoczna...ciekawe czy to od ovitrelle czy moze cos sie tam dzieje od czasu czuje deliktane klociec jajnikow oraz mam takie uczucie jak przed okresem ze zaraz przyjdzie...

    Treść doklejona: 17.05.13 10:55
    klarka ja generanie też @ miałam regularnie ale wiedziałam że coś jest nie tak bo tyłam bez powodu, piersi przed kazdym okresem mnie bolaly do tego niesamowite napiecie przedmiesiaczkowe. No i jak zaczełam sie starac to zarazposzłam do mojego lekarza i juz po obrazie zauwazyl pcos. Ale nie ma sie co martiwc wszystko idzie wyleczyc tylko tzreba wierzyc:)
    •  
      CommentAuthorcecylka25
    • CommentTimeMay 17th 2013
     permalink
    ewelina a ty kiedy dawałaś sobie ten zastrzyk ?

    Treść doklejona: 17.05.13 10:59