Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
"Może daj mu kostkę rosołową do obgryzienia?"
 Tadzisław w na przełomie 11/12 miesiąca jadł praktycznie tylko mleko i wsio .. od czasu do czasu coś na śniadanie skubnął, nie znam się na kryzysach, ale może i u was się zaczyna małe przystopowanie ...Robiłam racuchy marchewkowe i jogurtowe i wyszły pyszne! Dobre przepisy.
Ratunku, zrobiłam ciasteczka z amarantusem wg przepisu doti i wyszło mi jakieś ciągnące badziewie
Dłużej piec nie mogłam bo były już brązowe. Co mogłam zrobić źle ? Przecież to kurna góra 3 składniki a ja nie jestem kuchenna łamagą .....
)
 Tadzisław wczoraj tak ni z tego ni z owego skonsumował zupę z kaszą łyżeczką, no wyglądało to tak jakby od zawsze to czynił :)
      bo ostatnio coś niechętnie jada kaczki

A ja mam pytanie czy Wasze dzieci (skoro piszecie, że od 6 mż były na BLW) juz wtedy siedziały stabilnie i umiały chwytać warzywa? U nas nawet nie ma widoków co do siadania, chwytanie coś tam trenuje, ale jak jej dać warzywo do ręki to nie utrzyma go bo i tak zgarnia w pięść i rozgniata.
].
I nie za bardzo rozumiem co się tak tych sloiczkow ludzie boją, czy papek . Etap jak każdy inny.

Ale twojej blw raczej nie pomogło bo jak sama piszesz wybrzydza

A jak obiady gotowalas to wszystko ekologiczne etc ?

no może z małymi wyjątkami ;) ale ogólnie jemy inaczej......
 POwiedziałabym, że to porcja dla mnie 
 no ale ja miało jem na obiad...także już nawet syn mnie goni jeśłi chodzi o zupy.czyli nie stosowałaś tych ogólnych zasad wprowadzania pokarmów, że ogórek w tym miesiącu, a pomidor w tamtym?

ale już zaczęłam działać w tym temacie, motywuje pewna sukienka, w którą ledwo się zapinam a MUSZE ją założyć, bo zejde z tego świata jak się nie zapnę :DKUpiłam specjalnie mniejszą

Składa się jak scyzoryk jak ją kiedyś posadziłam;)

teraz niestety nadrobiłam