Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
sa takie arkusze kalkulacyjne na dziecko. ja kiedys zajrzalam i okazuje sie, ze licza sie tez takie rzeczy nieoczeywsite jak mydlo, proszek do prania, remont pokoju dziecka itp.
http://carbomedicus.pl/rodzica-mozna-zmusic-do-kontaktow-z-dzieckiem-vt39265.htm
ale co nie brala? tosz nie na ciebie to jest tylko na dziecko. nie rozumiem takiego "honoru".
ale mi chodzi oalimenty. napisalas ze najchetniej bys nic od niego nie brala. to nie ty bierzesz tylko dawidek. alimenty sa na dziecko.
Wylicz mu ile kosztuje utrzymanie dziecka,wlicz proszki,ubrania,rehabilitacja,niech wie,ze jego wkład finansowy to jest minimum. Ja się dziwie,ze sady obliczają takie male alimenty,bo przecież utrzymanie dziecka nie kosztuje 300-400zl.
Do wydatków na dziecko wlicza się dosłownie wszystko. Jestem prawnikiem kilkanaście spraw prowadzonych z tego zakresu. Tylko jesli np. Tata wykonuję władzę rodzicielską nad dzieckiem widuje je, zabiera na wakacje, kupuje tzw. nadprogramowe rzeczy np. ubrania. Wtedy sędzia podchodzi do tego inaczej , alimienty wtedy nie są takie wysokie zasądzone. I zgadza się sąd bierze pod uwagę nie tylko pensję obecną ale też możliwości zarobkowe. Ważne jest też czy nie posiada potomstwa.
wiesz Monia, nie znam sytuacji, ale do takich spraw trzeba sie dobrze przygotowac. wydatki udokumentowac. i isc do prawnika.
zalezy tez jak duze dziecko.
sa takie arkusze kalkulacyjne na dziecko. ja kiedys zajrzalam i okazuje sie, ze licza sie tez takie rzeczy nieoczeywsite jak mydlo, proszek do prania, remont pokoju dziecka itp.
Wylicz mu ile kosztuje utrzymanie dziecka,wlicz proszki,ubrania,rehabilitacja,niech wie,ze jego wkład finansowy to jest minimum.
Dziewczyny nie teorie tylko jeśli się walczy i dużo udowodni jest to możliwe.
budze sie rano, smrod na maksa, patrze, a on juz prawie suchy, ehhhh