Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
Co do spędzania czasu sam na sam z Leonem - jest trudno, bo nie ma mnie kto zastàpić przy Jeremim
No ale Jeremi przecież na pewno Ci w dzień sypia co nie?
nie boisz się histerii w sytuacji kiedy np Kuba okaże się wolniejszym dźwigiem
I my od samego początku staramy się traktować Nine i Huga na równi. Nigdy nie pada z naszych ust krzywdzące (w mojej opinii) zdanie "ustap jesteś starsza", "oddaj mu to, bądź madrzejsza, on jest mały, nie rozumie" itp.
Ale Teo teraz juz chyba nikt tak nie tlumaczy "oddaj/ustap bo jestes starsza", bo wlasnie nasze pokolonie bylo tak niesprawiedliwie traktowane.
. Ale Teo teraz juz chyba nikt tak nie tlumaczy
A co do tej rywalizacji to ja nie wiem, nie znam się, nie jestem psychologiem etc.
Pamiętam natomiast kiedy dostawalam lepsze oceny w szkole niż mój brat (byliśmy w jednej klasie) i on zawsze próbował mi dorównać. Wychodziło to różnie i wyraźnie odbijalo na naszych relacjach.
Głównie może dlatego, że rywalizację podsycali nasi rodzice. Nie my między sobą, tylko oni.
I tak mi si wydaję, że rodzice nie powinni takich sytuacji między swoimi dziećmi inicjowac.
I tak mi si wydaję, że rodzice nie powinni takich sytuacji między swoimi dziećmi inicjowac.
weź tu teraz kup Lego od 8 roku życia w dodatku za 500 zlotych, nie mowiac juz o tym, ze lego zagrażałoby Jeremiemu. Mam nadzieję, że do Mikołaja to się znudzi Leonowi:(
Zmierzę Wam czas! Ciekawe ile zajmie Wam wrzucenie klocków do pudełka!
mamy chlopcow ogladających nick jr - czy też macie zamowienia na Lego ninjago?
moje dziecko chyba jako jedne z nieleicznych kompletnie nie jara sie lego, nie jara sie star wars, spidermenami, batmanami i tego typu rzeczami.
kto jej dał pracę olaboga
Nie gronkowca tylko paciorkowca i jest to szczep probiotyczny. Bezpieczny, nie ma nic wspólnego chorobotwórczymi paciorkowcami.