Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorBasita
    • CommentTimeMar 25th 2018
     permalink
    Madziu, jeśli wykupisz pierwszeństwo wejścia na pokład,to możesz zabarać ze sobą dwa bagaże podręczne - ten o którym piszesz i małą torebkę. W przeciwnym razie zabierają go do luku bagażowego. Ale powiem Ci szczerze,że oni są troche śmieszni z tymi wytycznymi bagażowymi. My wracaliśmy z Pl w lutym, ja z mężem mieliśmy plecaki, dość wypchane i bez problemu wnieśliśmy je na pokład a córka miała walizeczkę na kółkach i zabrali do luku.
    Także jeśli masz plecak to spoko, wniesiesz bez dodatkowych opłat a już jakaś walizkę, to musisz mieć pierwszeństwo wykupione.
    -- Dziecko to niepowtarzalny dar.. dar życia.. wyjątkowy...
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeMar 25th 2018 zmieniony
     permalink
    Basita - dzieki. Myslisz, ze plecak przejdzie? My mamy dwa plecami wielkosci bagazu podrecznego i do tego wezmiemy Karolka walizke na kolkach.
    A torebke mala mozna miec? Bo z tego co widze, to jeden bagaz podreczny i juz sama nie wiem.
    --
    •  
      CommentAuthorBasita
    • CommentTimeMar 25th 2018
     permalink
    Nam plecaki przeszły bez problemu, ale ja już torebki nie miałam, bo wtedy plecak idzie do luku. Zrobię zdjęcie plecaków i dodam tutaj to zobaczysz jakie mam.
    Ale pewnie Karolka walizka pójdzie do luku:(
    -- Dziecko to niepowtarzalny dar.. dar życia.. wyjątkowy...
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeMar 25th 2018
     permalink
    Kupimy te pierwszeństwo wejścia na pokład. Mój Mąż pracuje zdalnie i laptopa zabrać musimy, pewnie i aparat weźmiemy. Także tak to wyglada. My mamy plecaki Eastpak - niezniszczalne ;)
    --
    •  
      CommentAuthorBasita
    • CommentTimeMar 25th 2018
     permalink
    przepraszam,że nie wstawiłam zdjęcia, ale musiałam jechać z synem na pogotowie :( nawrót zapalenia płuc sprzed miesiąca :cry:

    To chyba dla Was najlepsze rozwiązanie skoro i tak potrzebujecie laptop i aparat ;)
    -- Dziecko to niepowtarzalny dar.. dar życia.. wyjątkowy...
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeMar 25th 2018
     permalink
    Basita - nie przepraszaj. Zdrowka! Trzymajcie sie.
    --
    •  
      CommentAuthorMalisiek
    • CommentTimeMar 30th 2018
     permalink
    Właśnie kupiliśmy bilety na powrot do Polski, lecimy 21 sierpnia! :D
    Boje się tak samo, jak się ciesze ;) kurcze, 10 lat tu spędziłam, jedne z najważniejszych lat w życiu i nie powiem, że nie jest mi trochę smutno na wyjazd..ale nie chce tu juz dłużej być. Dziwne jest to rozdarcie :P
    --
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeMar 30th 2018
     permalink
    Malisek - rozumiem Cie, pewnie tez tak kiedys bede miala. Teraz mozesz juz odliczac dni :)
    --
    •  
      CommentAuthor
    • CommentTime5 dni temu
     permalink
    A ja jestem wściekła na te zmiany w Wizzair
    Leciałam z córką, walizki (te sztywne) zabrali pod pokład. O ile do Pl wszystko ok (super, dźwigać nie musiałam jak zwykle walizki swojej i córki i jeszcze pomagać córce włazić po schodach wszędzie), tak po powrocie przy odbieraniu bagazu okazało się że obie połamane :angry: mąż czekał na nas więc wyszłam mu o tym powiedzieć i jak się okazało miałam nie wychodzić i zgłosić ten fakt.
    I już po ptokach, walizki w kosz
    --
    • CommentAuthorGabcia_I
    • CommentTime5 dni temu
     permalink
    Us, sprawdź to bo wg mnie masz jednak jeszcze 7 dni na zgłoszenie reklamacji tylko może być trudniej. Argumenty będą potrzebne. Próbuj bo szkoda przepuścić. Dzwoniłas do nich?

    Treść doklejona: 15.04.18 08:17
    Na ich stronie masz cis takiego jak Ogolne warunki przewozu. Ściągnij sobie i poczytaj pkt 18, masz 7 dni. Opisz sprawę lotu z malym dzieckiem i że chciałaś przekazać dziecko ojcu a wtedy okazało się, że nie możesz już wrócić i złożyć reklamacji- stąd teraz pisemna forma. Dołącz zdjęcia. Musisz być cierpliwa. Kiedyś pomogłam koleżance złożyć reklamację na lotnisku i pamiętam, że długo czekała na ich odp. Ale dostała zwrot kasy.
    --
Chcesz dodać komentarz? Zarejestruj się lub zaloguj.
Nie chcesz rejestrować konta? Dyskutuj w kategoriach Pytanie / Odpowiedź i Dział dla początkujących.