Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthoredma
    • CommentTimeMay 17th 2010
     permalink
    Super!
    AniaM, tą książeczkę stempluje się u pracodawcy czy w ZUSie?
    --
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeMay 17th 2010
     permalink
    ja chodzilam po pieczatke do szkoly (jestem nauczycielem), mozesz poprosic tez o druk RMUA bo w niektorych przychodniach oprocz ksiazeczki lub zamiast niej chca druczek. pamietaj ze i ksiazeczka i swistek sa tylko miesiac wazne
    •  
      CommentAuthoralexi0
    • CommentTimeMay 17th 2010
     permalink
    ja bedac na wychowawczym caly czas na bieżaco podbijam ksiazeczke u pracodawcy i korzystam z opieki zdrowotnej
    --
    •  
      CommentAuthorTrisha
    • CommentTimeMay 21st 2010 zmieniony
     permalink
    Ja mam pytanie. Dlaczego podczas ciazowego L4 niektore kkobiety dostaja doslownie 100% i liczona srednia podstawy+premii a inne bez premii i jeszcze odciagniety podatek?

    Ja wlasnie dostalam z ZUSu pierwsza wyplate i wyliczona jest tylko podstawa i jeszcze od tej podstawy odliczyli mi zaliczke na podatek ponad 300zl. Myslalam, ze bede dostawala 100%. inne dziewczyny np maja pelne 100% i nic sie nie zmienialo.
    --
    •  
      CommentAuthordanap
    • CommentTimeMay 22nd 2010 zmieniony
     permalink
      trisha zależy od premii tzn od tego jak jest zdefiniowana, jeżeli macie regulamin płacy to tam jest to określone. W skrócie premia będzie wchodzić Ci do zasiłku jeśli normalnie jest ona pomniejszana w razie Twojej nieobecności.
      Np. jeśli pracownik ma premię uznaniową lub zadaniową i na jej wysokość nie wpływa ilość dni w pracy to taka premia nie zostanie wliczona do podstawy wymiaru. (np. handlowiec ma target sprzeda i ma kasę, albo np premia za raport)