mówię z tym śluzem ciężko czasami.Jak mam suche gacie to zaznaczam sucho.Jeśli śluz przypomina zaschniętą pastę do zębów zaznaczam lepki .A że masz mokro w środku to inna historia hehe wtedy nie zaznaczasz mokro ,bo przecież w tabelce obserwacje wew nie masz takiej opcji nawet. Z resztą ja tam nie wiem nie znam się, tyle co ze swoich obserwacji.Nie chcę nikogo w błąd wprowadzać :P
Alimama ja biore Elevit prenatal tam jest caaaaly zestaw witamin myslisz ze to moze wplywac na jakosc sluzu? W takim razie zle oznaczalam na wykresie odczucie mokro skor na gatkach (jak to napisala Poziomka ) nic nie bylo. hmmmm to jak to zaznaczyc na wykresie ze co to jest?
_Kami_ nie zapomnialysmy czekamy na dobre wiesci i na nowe objawy jak to bylo z cebula
HAHAHA "Na Victorii miałam morko" wczoraj np miałam wrażenie mokro ale gacie suche jak wiór ,albo wiecie można też zobaczyć jak jest np jak palcem u wejścia do pochwy obadasz.Nie raz sie tam zbiera i zostaje
Treść doklejona: 18.07.12 12:56 wodospad mam rzadko naprawdę co kilka cykli tak że gacie muszę zmieniać w ciągu dnia.Morko to tak jakbym popuściła. nowa ja brałam sam magnez bo chciałam fl wydłużyć i w całym cyklu nie miałam normalnego śluzu.Nawet bzykać się nie chciało ,bo taka succha byłam
z szyjką mam tak ,że jak jest otwarta mogę na cm włożyć palec do środka ,więc jak mam mniej miejsca to wiem że jest średnio otwarta.Prawie zamknięta jak wtykam czubek wskazującego a całkiem zamknięta to mogę przejechać gładko po wejściu i nie ma wgłębienia.Gorzej miałam z twardą ,średnio twardą i średnio miękką.Myliło mnie też położenie przez tyłozgięcie bo mam na odwrót i szyjka wędruje mi na boki . Kamisia jak samopoczucie ogólnie ? Jak egzaminy ?