Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorAli_
    • CommentTimeJul 18th 2012
     permalink
    mówię z tym śluzem ciężko czasami.Jak mam suche gacie to zaznaczam sucho.Jeśli śluz przypomina zaschniętą pastę do zębów zaznaczam lepki .A że masz mokro w środku to inna historia hehe wtedy nie zaznaczasz mokro ,bo przecież w tabelce obserwacje wew nie masz takiej opcji nawet.
    Z resztą ja tam nie wiem nie znam się, tyle co ze swoich obserwacji.Nie chcę nikogo w błąd wprowadzać :P
    --
    •  
      CommentAuthornowa2012
    • CommentTimeJul 18th 2012
     permalink
    Alimama ja biore Elevit prenatal tam jest caaaaly zestaw witamin myslisz ze to moze wplywac na jakosc sluzu? W takim razie zle oznaczalam na wykresie odczucie mokro skor na gatkach (jak to napisala Poziomka :wink:) nic nie bylo. hmmmm to jak to zaznaczyc na wykresie ze co to jest?

    _Kami_ nie zapomnialysmy czekamy na dobre wiesci :wink: i na nowe objawy jak to bylo z cebula :cool:
    --
    •  
      CommentAuthorpoziomkaUK
    • CommentTimeJul 18th 2012
     permalink
    ja tez patrze i mierze jak umiem, a co wyjdzie to sie okarze:)
    -- moje najwieksze zyciowe osiagniecia: WIKTORIA 06.02.2014 DOMINIK 01.04.2016
    •  
      CommentAuthorAli_
    • CommentTimeJul 18th 2012
     permalink
    HAHAHA "Na Victorii miałam morko" wczoraj np miałam wrażenie mokro ale gacie suche jak wiór ,albo wiecie można też zobaczyć jak jest np jak palcem u wejścia do pochwy obadasz.Nie raz sie tam zbiera i zostaje

    Treść doklejona: 18.07.12 12:56
    wodospad mam rzadko naprawdę co kilka cykli tak że gacie muszę zmieniać w ciągu dnia.Morko to tak jakbym popuściła.
    nowa ja brałam sam magnez bo chciałam fl wydłużyć i w całym cyklu nie miałam normalnego śluzu.Nawet bzykać się nie chciało ,bo taka succha byłam
    --
    •