Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeAug 24th 2017
     permalink
    Lexia... Każdy nauczycioel ma 35 dni urlopu. Zwykle około 5 kitra "na wszelki wypadek", zostaje 30 dni. czyli 1,5 miesiąca... czyli 2 tygodnie jeszcze powinien przepracować... I gdyby te urlopy były brane naprzemiennie to znalazłaby się opieka nad dziećmi. A że to szkoła, to ile by popracował w ciągu tych dwóch miesięcy??? Dzień, dwa... i potem koleżanka... Ja tez jestem nauczycielem i troszkę znam od środka temat... Wszystko się da, tylko brakuje chęci...

    Mamy politykę prorodzinną, ale ona nas zachęca do rodzenia dzieci. potem martwcie się sami ... Urlopu 24 dni, a wakacji ponad 60...
    --
    •  
      CommentAuthorLexia
    • CommentTimeAug 24th 2017
     permalink
    Ale ja zapytam raz jeszcze- czemu uważacie, że to nauczyciele się mają zajmować dziećmi w wakacje? Czy oni są od tego, by być nianiami na pełny etat przez cały rok?
    Mam wrażenie, że właściwie wszyscy zapominają, jaką rolę mają spełniać nauczyciele. Przede wszystkim mają uczyć... A nie zajmować się dziećmi, z którymi rodzic nie ma co zrobić. No na prawdę, nie rozumiem tego podejścia. I głównie o to mi chodziło.
    Za wszystkie komentarze typowo odgrażające, że zobaczę jak będę mieć swoje- dziękuję, poczekam. Aaa, elfika- moja mama się nimi nie zajmie, zapierdziela przez całe wakacje do szkoły i zdziwisz się, ale pracuje :tongue: W tym roku miała całe 12 dni urlopu do kupy, z czego spędziła je ciągle wisząc pod telefonem i pracując na laptopie- na pewno nie zajmowałaby się wtedy moim dzieckiem.