Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorJade
    • CommentTimeFeb 23rd 2011 zmieniony
     permalink
    Czesc Hanny. Jestesmy w tym samym wieku :bigsmile: ja w maju skoncze 29 lat i tez jestem w tym temacie zielona... Poczytaj info na stronie oraz watki na forum sa baaaaardzo przydatne. Ja tez sie dopiero ucze ale mam nadzieje ze jest tak zle z przyswajaniem informacji :bigsmile::tongue: Zycze powodzenia i szybkiego groadzenia wiedzy!!! :bigsmile:
    -- "My thoughts are nothing like your thoughts," says the Lord. "And my ways are far beyond anything you could imagine."
    •  
      CommentAuthorFrances
    • CommentTimeFeb 23rd 2011
     permalink
    Dzięki i bardzo mi miło:) Ja myślałam, że zaraz mi się dostanie za anty i, że 29 lat i nadal nie rozpoczęła starań o dzidzię. Wynika to z tego, że wcześniej nie chciałam, więc dla prawie 100% pewności wolałam stosować anty, a teraz widzę, że tak od razu łatwo to nie pójdzie:/ Cóż, a i mąż wyjeżdża na 4 długie miesiące...Może w tym czasie przynajmniej nauczę się troszkę swojego ciała i ureguluję wszystko.

    Pozdrawiam serdecznie:xxx
    --
    •  
      CommentAuthorJade
    • CommentTimeFeb 23rd 2011
     permalink
    Poczekaj poczekaj za anty jeszcze Cie dziewczyny opitola :tongue::wink: hihihi
    a co do staran o dzidzie to Tobie moze pojsc szybko, kto wie, kazda z nas jest inna :bigsmile:
    -- "My thoughts are nothing like your thoughts," says the Lord. "And my ways are far beyond anything you could imagine."
    •  
      CommentAuthorMigotka721
    • CommentTimeFeb 23rd 2011
     permalink
    Mój rocznik się odzywa... :)
    Witam i pozdrawiam :)
    •  
      CommentAuthorJade
    • CommentTimeFeb 23rd 2011
     permalink
    Migotko i my Cie pozdrawiamy ... :bigsmile: