Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeNov 15th 2012
     permalink
    Anula, monitor płodności służy też do odkładania, a więc to inwestycja także na po staraniach.
    --
    • CommentAuthorWikusia007
    • CommentTimeNov 15th 2012
     permalink
    Cześć wszystkim :) Jestem tutaj nowa mam nadzieję, że będzie miło :)
    •  
      CommentAuthorAlexisA
    • CommentTimeNov 18th 2012
     permalink
    Już się chyba witałam, ale teraz chcę napisać, że już pierwszy cykl mam tutaj za sobą (prawie, bo jeszcze okresu nie dostałam). Z początku trochę sceptycznie do tego podchodziłam "czy coś będzie widać na tym wykresie?" , "czy śluz łatwo rozpoznać?". Jak się okazało moje obawy się rozwiały. Stąd też moja prośba czy ktoś kto się na tym zna mógłby zerknąć na mój wykres? Proszę ładnie , bo mam pytanko odnośnie wyższych temperatur:

    Skąd mam wiedzieć która to jest "pierwsza z wyższych temperatur?" Czy w moim przypadku to będzie 16 dzień cyklu (kiedy jest szczyt śluzu) czy 17? Nie współżyję co prawda, tylko się obserwuję, ale jednak wydzieliłam początek niepłodności bezwzględnej .. czy dobrze to zrobiłam?

    Odnośnie metody interpretacji to sama nie wiem... ale się chyba do niemieckiej przychylę. Oprócz tego artykułu tutaj co jest, czy na internecie można coś więcej znaleźć o tej metodzie po polsku?
    :bigsmile:
    • CommentAuthorOlka1987
    • CommentTimeNov 18th 2012
     permalink
    Witam wszystkie kobietki! :)
    Na imię mam Ola, 2 miesiące temu urodziłam córeczkę, mam 25 lat. :)
    Jestem z Poznania. :)
    •  
      CommentAuthorAnula85
    • CommentTimeNov 19th 2012
     permalink
    Cześć Olka1987 jak milo,że do nas wpadłaś :)
    --
    •  
      CommentAuthorFruzik
    • CommentTimeNov 23rd 2012
     permalink
    Witajcie wszystkie nowe dziewczyny i witam także i Oskara :)) czy się staracie czy odkładacie to życzę wam owocnych cyklów :) Fajnie że dołączyliście. Powodzenia
    •  
      CommentAuthorLunafly
    • CommentTimeNov 29th 2012
     permalink
    Witam wszystkie kobietki,
    Jestem nowa i zupełny świeżak w temacie starania się w pełnym tego słowa znaczeniu, pozdrawiam serdecznie :)
    •  
      CommentAuthorNera86
    • CommentTimeDec 6th 2012
     permalink
    Witam ,jestem tu nowa ,staram się o dziecko od 6 miesięcy ,pozdrawiam wszystkie kobitki :*:boogie:
    --
    •  
      CommentAuthorNana_
    • CommentTimeDec 7th 2012
     permalink
    Ja tez jestem nowa, na razie odkładam ale szukam przyjaciółki także do tego aby podarowywać sobie miesiąc gratis ;)
    •  
      CommentAuthor4PoryRoku
    • CommentTimeDec 9th 2012
     permalink
    Czesc Ja mam na imie Dominiak i mam prawie 25 lat.
    zajzałam tutaj poniewaz od marca bedziemy sie starac o dzidzie :)
    Pozdrawiam
    --
    •  
      CommentAuthorAnula85
    • CommentTimeDec 9th 2012
     permalink
    Cześć dziewczyny fajnie,że do nas dołączycie :)
    --
    •  
      CommentAuthorasiunia899
    • CommentTimeDec 9th 2012
     permalink
    Witam! wszystkie :)
    --
    •  
      CommentAuthorFruzik
    • CommentTimeDec 10th 2012
     permalink
    Witajcie dziewczyny :)))
    •  
      CommentAuthordoris_off
    • CommentTimeDec 14th 2012
     permalink
    Hej!Zaczęłam swój drugi cykl z 28dni. Bardzo się cieszę, że istnieje taka strona. Staramy się o maluszka od ok 6 m-cy. Przyjaciółka pomogła mi zrobić analizę wykresu, jeszcze nie potrafię ogarnąć tego sama. Dodajecie sobie dużo otuchy, chętnie wysłucham wskazówek i dobrych rad, zapraszam na moje konto.Powodzenia i wytrwałości, zdarzają się dni,że sama wpadam we frustrację
    •  
      CommentAuthorAnula85
    • CommentTimeDec 14th 2012
     permalink
    Cześć doris_off właśnie klikam w twój profil żeby zobaczyć jak ci idzie obserwacja.
    --
    •  
      CommentAuthorMarysqa
    • CommentTimeDec 25th 2012
     permalink
    No to i mnie przydałoby się przywitać, jako że obserwuje Wasze forum już od jakiegoś czasu.
    To już Nasz 8 cykl starań, samoobserwację śluzu i podstawowych zmian prowadzę od ok 7 miesięcy w telefonie - programem, który sam wszytstko oblicza, co jest megawygodne, szczególnie, że jest zaopatrzony w kilkanaście różnych metod które sam interpretuje na podstawie moich wklepanych danych :), ale w chwilach wolnych ostatnie cykle "przeklepałam" również i tu :) od tego miesiąca również zaczynam pomiar temperaury, oraz ostro zabieram się do "macania" szyjki :)
    Więcej info zostawiłam w komentarzu pod moim nowym cyklem, więc tam zapraszam :)
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeDec 26th 2012
     permalink
    Z jakiego programu korzystasz?
    --
    • CommentAuthorkwaczka6
    • CommentTimeDec 28th 2012
     permalink
    Witam. Jestem nowa, na 28 dni zaglądam od dawna... Teraz chcę zobaczyć jak to jest... O npr sporo czytałam, trochę się obserwuję... Mam dwóch synów i chciałabym trzeciego, ale od roku jakoś nic nie wychodzi... jeszcze przez miesiąc mam 35 lat... potem będę przed czterdziestką.
  1.  permalink
    Cześć, właśnie tu trafiłam :) przygotowuję się do ciąży, na razie tylko w zakresie teoretycznego gromadzenia wiedzy ;-) za 5 miesięcy wychodzę za mąż i pewnie jeszcze w 2013 roku rozpoczniemy starania o maluszka :) Mam 25 lat :)
    •  
      CommentAuthorlenka1978
    • CommentTimeDec 29th 2012
     permalink
    hej dziewczynki:bigsmile:Jestem tutaj początkujaca i witam sie z wami serdecznie:bigsmile:Staramy sie z mężem o dzidziusia 3mies,jak na razie nie wychodzi....ale nie dla kazdej z par to takie łatwe i dlatego ciągle pracujemy:wink:Pozdrawiam cieplutko:bigsmile:
    --
    • CommentAuthorPP
    • CommentTimeJan 3rd 2013 zmieniony
     permalink
    Witam serdecznie :) Jestem nowym użytkownikiem i właśnie poznaję "możliwości" stronki.
    Mam 29 lat i planuję zostać mamusią :)
    Pozdrawiam serdecznie Wszystkie Użytkowniczki i bardzo proszę o pokierowanie jak sprawnie poruszać się na stronce oraz wsparcie w planowaniu dzidzi :)
    Paulina :flowers:
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeJan 3rd 2013
     permalink
    Zacznij od przeczytania bloga
    Podstawowe informacje o samoobserwacji są w ABC eksperta tam też znajdziesz przegląd podręczników.
    Dział powitań
    --
    •  
      CommentAuthorvelvetin
    • CommentTimeJan 3rd 2013
     permalink
    Hej Dziewczyny!

    Mimo, że czytam od dawna - rejestracyjnie jestem nowa ;) 13 miesięcy starań, mam nadzieję, że z Waszym wsparciem będzie mi trochę łatwiej, a może i ja dodam Wam otuchy :)
    --
  2.  permalink
    witam wszystkie nowe Panie ;)
    -- <a href="http://www.suwaczki.com/"><img src="http://www.suwaczki.com/tickers/relgi09k6vei2y2o.png" a
    •  
      CommentAuthoraravls
    • CommentTimeJan 5th 2013
     permalink
    Ja też witam nowe Użytkowniczki serdecznie! Fajnie, że jest nas coraz więcej.
    Powodzenia w Waszych cyklach i radości z odkrywania swojego organizmu, dla mnie to megafrajda :)
    --
    • CommentAuthornaiat
    • CommentTimeJan 10th 2013
     permalink
    Hej, melduje się kolejna nowa. Dopiero zaczynam, nic nie rozumię, ale mam nadzieję, że się nie zniechęcę:smile:
  3.  permalink
    hej dziewczyny. Jestem tu nowa... Właściwie zastanawiam się czy dobrze trafiłam. Ja jeszcze nie staram się o dzidzie ale myślę ze po ślubie ( w maju) zaczniemy z mężem coś działać) czy jest tu jakiś wątek dla dziewczyn JESZCZE nie starających się. Zalodowałam się na 28 dni żeby lepiej poznać swoje ciało zanim zacznę planować potomstwo... Pozdrawiam
    •  
      CommentAuthorKaroolka
    • CommentTimeJan 13th 2013
     permalink
    Cześć Dziewczyny!
    Dzisiaj zalogowałam się na 28 dni, ale zaglądam tu już jakiś czas. Mam 24 lata, wraz z partnerem staramy się o pierwszego maluszka. Niestety, nie jest tak różowo jak się spodziewałam. Tabletki odstawiłam ok. 6 miesięcy temu, od tamtego czasu mam długie cykle -ok. 38-43 dni. Ostatnia wizyta u mojego ginekologa troszkę mnie zaniepokoiła :( Lekarz powiedział, że możliwe, że mam bezowulacyjne cykle, możliwe też że mam zespół policystycznych jajników :( Biorę od 6 dni Duphaston 3 x dziennie 1 tabletkę. Mam nadzieję, że po skończeniu opakowania (czyli dziś...) odstanę okres i wszystko się ustabilizuje. W 6 dc mam iść na badania hormonalne, 10-12 dc USG. Oby pojawiło się jajeczko :)
    •  
      CommentAuthorlemurka
    • CommentTimeJan 13th 2013
     permalink
    Hej. Właśnie założyłam konto. Póki co dla mnie to jakiś kosmos mama nadzieję że się odnajdę. O sobie tyle....jestem muż mamą po prawie 3 laetniej walce. Urodziłam zdrową śłiczną córeczkę 25 kwietnia 2012 roku. :) Zapraszam do grona znajomych mamy któe mają dzieciaczki w podobnym wieku by dzielic się szczęściem i troskami dot. maluszków :)
    --
  4.  permalink
    Witajcie dziewiczyny, jestem na 28 dniach juz 2 cykl ale do tej pory nie udzielalam sie intensywniej na forum, ale podczytuje was od jakiegos czasu i znajduje w was chociaz was nie znam podpore w naszych nieustannych starniach, wzlotach i upadkach. O dzidziusia staramy sie z mezem w sumie 3 rok, 2 lata probowalismy „naturalnie“ jednak nic z tego nie wyszlo przez PCOS i cykle bezowulacyjne. Od marca zeszlego roku rozpoczelam leczenie farmakologiczne. Na poczatku dostawalam tabletki na zbicie hormonow meskich, cos sie poprawilo ale owulki nadal nie bylo, wiec dostalam CLO. Bralam CLO 3 cykle, 2x1 talbetke od 5 do 9 dc, w drugim cyklu piekne 3 pecherzyki byly ponad 22 mm, dostalam pregnyl na pekanie ale niestety @ przyszla, kolejny cykl jedno wielkie nieporozumienie, przestymulowane jajniki i na domiar zlego okazalo sie ze lewy jajnik nie pracuje tak jak powinien, wiec jest nadzieja jedynie co 2. cykl. W tej chwili robie 2 cykle przerwy dla ciala i ducha, ale powoli trace nadzieje... jedynym swiatelkiem w tunelu sa dla mnie wasze posty i kazde nowe wiesci o 'zafasolkowaniu' ktorejs forumowiczki :) Dlatego zamierzam was dalej podczytywac i prosic o wsparcie, rady i cieszyc się waszym szczesciem :)
    • CommentAuthorandrea58
    • CommentTimeJan 21st 2013
     permalink
    Cześć dziewczyny. Jestem mamą Amelki i zaczynamy starania o braciszka lub siostrzyczkę dla córci.
    • CommentAuthorkatalin
    • CommentTimeJan 22nd 2013
     permalink
    Cześć dziewczyny,

    Mam na imię Kasia :)
    Wraz z przyjściem nowego roku postanowiliśmy z mężem zacząć starania dziecko.
    Mam nadzieję zdążyć przed 30stką :)
    •  
      CommentAuthorPanna_Marple
    • CommentTimeJan 22nd 2013 zmieniony
     permalink
    Cześć dziewczyny, jestem tu już od jakiegoś czasu, ale do tej pory byłam tylko czytelniczką na forum. Ciągle znajduję nowe plusy samoobserwacji i z każdą wizytą na 28dni pojawiają się kolejne. Liczę na Wasze porady dot. planowania ,nadal się uczę, więc wszelkie uwagi i komentarze mile widziane, bo jak wiele z nas mam nadzieję dołączyć do zafasolkowanych :wink: Pozdrawiam
    --
    • CommentAuthorSovvita
    • CommentTimeJan 27th 2013
     permalink
    cześć,jestem tu od kilku chwil,ale bardzo mi sie tu spodobało.
    • CommentAuthormadzia2o
    • CommentTimeJan 30th 2013
     permalink
    Hej Dziewczynki :) jestem tu z wami od nie całego miesiąca:) staram się o fasolkę od 5 miesięcy i na razie nic:( coś mi się wydaje ze i tym razem się nie udało... mam prośbę, gdyby któraś z was miała chwilkę i zechciała spojrzeć na mój wykres i zostawić jakąś uwagę, byłabym wdzięczna:) w końcu macie duże doświadczenie w interpretowaniu wykresów:) z góry dziękuję i pozdrawiam:*
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeJan 30th 2013
     permalink
    Najpierw go udostępnij, bo na razie tylko Ty go widzisz.
    --
    • CommentAuthornati1591
    • CommentTimeFeb 3rd 2013
     permalink
    Cześć dziewczyny :) Jestem tu nowa i oczywiście zagubiona :D liczę,że doświadczone koleżanki pomogą ;) Dopiero od dwóch miesięcy staramy się z mężem o dzidziusia. Zaczełam mierzyć temperature ale przyznam się szczerze,że nic z tego nie rozumiem.. ;/
    Pozdrawiam ;)
  5.  permalink
    Witam,
    jestem na 28 dni po raz kolejny po przerwie. Mam za sobą kilka obserwowanych cykli, od 3 staramy się o drugie dziecko. Zapraszam bardziej doświadczone obserwatorki do komentowania i sugestii.
    • CommentAuthorkropka31
    • CommentTimeFeb 8th 2013
     permalink
    Witam!własnie sie zapisałam.Mam na imię Anna i od 6 lat staram się o dzidziusia-bezskutecznie.obecnie jestem przygotowywana do 1 inseminacji,mam nadzieję że znajdę tu bratnią duszę:smile::smile:
  6.  permalink
    WItam. Mam na imie Magda i moj dzidzius ma 3 miesiace. Zapisalam sie aby radzic sie Was, drogie kolezanki co i jak

    Suwaczek z babyboom.pl
    --
    • CommentAuthorTAs1
    • CommentTimeFeb 13th 2013
     permalink
    Witam
    na 28dni jestem już dość długo, jednak dopiero teraz zawitałam na forum. Mam 30lat, dwóch synów: starszy 4,5roku, młodszy 4miesiące. Obserwacje prowadziłam przed drugą ciążą od kwietnia 2011. Zaczęłam się obserwować, ponieważ łatwiej było wytypować 6 w totka niż obstawić kiedy będę miała okres. :) Dla przykładu: skok podczas ciążowego cyklu nastąpił w 29dc. :cool: Póki co, jeszcze nie wróciłam do mierzenia, bo karmię i mi się po prostu nie chce, ale jak tylko dostanę pierwszą @ po porodzie, to na pewno przeproszę się z termometrem.
    Pozdrawiam
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeFeb 13th 2013
     permalink
    Stosujesz LAM, skoro nie potrzebujesz samoobserwacji? Pierwsza @ po porodzie może wszak być w po roku.
    --
    • CommentAuthorTAs1
    • CommentTimeFeb 13th 2013
     permalink
    Amazonka, po prostu się zabezpieczamy. Nie planuję powiększenia rodziny ani teraz ani później, więc wiarą w to, że samym karmieniem jestem zabezpieczona zrobiłabym sobie prędzej czy później niespodziankę. :) Pierwszego syna karmiłam bite 6 pełnych mcy tylko moim, potem jeszcze ciągnął kolejne 3,5mca, a następnie odmówił współpracy i po 2 tygodniach dostałam @. Teraz też liczę na to, że jeszcze trochę będę mogła sobie odpocząć od @. :)
    • CommentAuthorpatinkaaa
    • CommentTimeFeb 15th 2013
     permalink
    Cześć dziewczyny, jestem tu nowa :) Od 8 m-cy staramy się z mężem o dziecko. Mam nadzieję, że pomożecie mi się tu odnaleźć :wink:
    •  
      CommentAuthorSzpilka27
    • CommentTimeFeb 16th 2013
     permalink
    Witam,
    Czytuję forum od poprzedniego cyklu, jest tu bardzo wiele ciekawych informacji. Dziś postanowiłam się zarejestrować i mam nadzieję że pomożecie mi ;) Mam 27 lat i zaczynamy z mężem starania o dzidziusia. Chciałabym stosować metode objawowo-termiczną chyba Roetzera, czytam ale się trochę gubię hihi Termometr zamówiłam i czekam na jego dostawę bo dostać go w aptece w moim mieście to niemożliwe :( Nie do końca potrafię odnaleźć się na forum jeszcze, znaleźć to co mnie interesuje więc jeżeli któraś z Was mogła by mi przesłac linki do prosto napisanych artykułów o tej metodzie to byłabym bym bardzo wdzięczna(tu na forum czytałam już).
    --
    •  
      CommentAuthorLexia
    • CommentTimeFeb 16th 2013
     permalink
    Szpilko, przejdź się po księgarniach, bo najlepiej metody uczyć się z podręcznika. Jeśli nie znajdziesz w księgarni- tutaj masz link na allegro z aukcją podręcznika do nauki metody Roetzera: klik

    Treść doklejona: 16.02.13 21:20
    Tutaj masz jeszcze artykuły na blogu:
    Część pierwsza
    Część druga
    Szyjka macicy
    --
    •  
      CommentAuthorSzpilka27
    • CommentTimeFeb 16th 2013
     permalink
    Lexia dzięki wielkie, właśnie zobaczę w pon czy u mnie w katolickiej księgarni by była lub czy jest możliwość sprowadzenia by nie płacić za przesyłkę jak nie to zamówię przez internet.
    --
    •  
      CommentAuthorLexia
    • CommentTimeFeb 16th 2013
     permalink
    Myślę, że bez problemu dasz radę wytrzasnąć :wink: Jeśli nie w katolickiej, to nawet warto się przejść po tych zwyczajnych- ja oba podręczniki znalazłam właśnie w tych "zwykłych".
    --
    •  
      CommentAuthorSzpilka27
    • CommentTimeFeb 16th 2013
     permalink
    No u mnie nie ma za wielu księgarni, w zasadzie specjalizują się w podręcznikach do szkół a do Warszawy nie chce mi się jechać bo lepiej mnie wysyłka wyjdzie ale zobaczymy i zdam relacje w pon :) Jak uzyskam odpowiedź na moje dziwne plamienie to zabiorę się za tworzenie wykresu do tego cyklu.
    --
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeFeb 17th 2013
     permalink
    Jeśli karmisz w sposób ekologiczny, to nie potrzebujesz "zabezpieczeń". Jeśli karmisz w sposób niepełny, to przechodzisz na regułę szczytu i anty staje się niepotrzebna.
    --