Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorLexia
    • CommentTimeMar 18th 2014
     permalink
    MyAngel, CUDNY!!!!! Normalnie ukradłabym :wink:
    --
    •  
      CommentAuthorMyAngel
    • CommentTimeMar 18th 2014
     permalink
    Są jeszcze wolne :smile:
    --
    •  
      CommentAuthorLexia
    • CommentTimeMar 18th 2014
     permalink
    Ehhh, Luby alergiowy jest, no i niestety, nie mam warunków, musiałby bidny ze mną jeździć co dwa tygodnie na weekendy do domu (studiuję w innym mieście). :( No i na rasowego Maine Coona mnie niestety nie stać na razke, a marzy mi się bardzo tak na kiedyś- ale z tą alergią Lubego czarno to widzę niestety :sad:
    --
  1.  permalink
    Świetne te Wasze zwierzaki, jest na co popatrzeć. Ja się właśnie zastanawiam nad wzięciem pieska ze schroniska. Jednak jest to poważna decyzja więc jeszcze się zastanawiam czy zapewnimy mu wszystko co trzeba.
    •  
      CommentAuthorMyAngel
    • CommentTimeMar 18th 2014
     permalink
    Bloody_Lady: Luby alergiowy jest

    Rozumiem, jest to problem niestety, mam kilku znajomych z alergią i jak są u nas, to od razu łzawią, kichają, kaszlą.
    --
    • CommentAuthormamakasi
    • CommentTimeMar 18th 2014
     permalink
    Myangel , sliczny !

    A możesz mi powiedzieć czy faktycznie maine coon ma w sobie coś z psa?
    I czy nadawalby się do domu z ogródkiem? W sensie czy by nie uciekł ?
    --
    •  
      CommentAuthorMyAngel
    • CommentTimeMar 18th 2014
     permalink
    No jest wielki , większy niz niejeden pies :bigsmile: Są łagodne, cierpliwe, ciekawskie, towarzyskie, cudowna rasa dla rodzin z dziećmi. Biorę go z hodowli gdzie włąściciele mają właśnie domek i ogród, tam się wychowują, ale uważać trzeba by nie poszedł na dalszy spacer :bigsmile:
    --
    • CommentAuthormamakasi
    • CommentTimeMar 18th 2014