Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

  1.  permalink
    Peppermill: A tak na marginesie to chciałam się pochwalić, że od dziś po 7 latach przerwy znów jestem studentką. Na dziennych. W związku z czym Lusia dziś po raz pierwszy była 8 h w przedszkolu ( po kilkudniowym przygotowaniu- 1h dziennie). Było super, panie chwaliły, że grzeczna, spokojna i wesolutka!
    - no to gratuluje!! i Zycze malo nauki he he
    A Lusia w takim wieku juz przedszkole?? NIewiedzialam, ze takie maluchy biora..
    --
    •  
      CommentAuthorPeppermill
    • CommentTimeAug 25th 2014
     permalink
    Madzik, my w Szkocji mieszkamy, a tu takiej instytucji jak żłobek nie ma:smile:
    --
    •  
      CommentAuthorkatka_81
    • CommentTimeAug 26th 2014
     permalink
    Ula, ja też w miejscach publicznych wysadzam Michalinę nad toaletą, tak jak ceri.
    --
    •  
      CommentAuthormontenia
    • CommentTimeAug 26th 2014
     permalink
    Ja klade papier toaletowy na deske,ale tez często wysadzam nad muszla,nieraz na powietrzu,jak nie ma w poblizu wc :wink:
    •  
      CommentAuthorUl_cia
    • CommentTimeAug 26th 2014
     permalink
    Kurcze, mi jakos to nie wychodzi takie wysadzanie w powietrzu :( Jakś sierota jestem. Ja ją cisnę, ciagne, ona sie denerwuje i blokada na sik gotowa :(((
    Na trawce jakos mi łatwiej idzie :devil:
    Musze poćwiczyć.
    Albo tez w żłobku zapytam się czym psikają - bo tam po kazdym dziecku (podobno :cool:) psikaja jakimś odkażaczem - i moze nabędę.
    Własnei też myslałam, o tych papierowych nakładkach - ale parę razy próbowałam papierem obłożyć i ją posadzic - ale była masakra ;-))
    Pobróbujemy zatem :)
    Dzieki
    --
    •  
      CommentAuthorczerwinka
    • CommentTimeAug 26th 2014
     permalink
    Ulcia a nakładka ?na sedes ?
    --
    •  
      CommentAuthorEwasmerf
    • CommentTimeAug 26th 2014