Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
Monia, zapytam, jako pedagoga: co, według Was, daje stosowanie time-out? Czy Ty, jako pedagog, widzisz jakieś pozytywy takiego karania?
Sporo tego, jak dla mnie. I długo trwa.
W przedszkolu Waszej córki jest stosowany kompletnie źle i w nieadekwatnych sytuacjach... (na to wygląda)...
Ja u swojej córki póki co, widzę same negatywy przedszkola
chyba mam małą wyobraźnię.
Kara to kara.
bo ja osobiscie jak mam problem to wole sie chwilowo od niego oderwac, zajac mysli czyms innym, przespac sie z problemem, nawalic i zresetowac i jak skarlet pomyslec o tym jutro;-)
--
to co mam niby zrobić jak nie odwrócić uwagę?
bo ja osobiscie jak mam problem to wole sie chwilowo od niego oderwac, zajac mysli czyms innym,
... drugiej strony maluch chce sie akurat tymi pobawić to co mam niby zrobić jak nie odwrócić uwagę
Nie chce tez zeby Dawid sie przyzwyczail ze co jest jego to jest jego i mama zabierze intruza. No i wszystko fajnie w teorii jak sie ma jedno dziecko w domu bo z "goscinnymi dziecmi" moze sie nie chciec podzielic ale z bartem w domu to co innego. No co ja mam zrobic zabierc tego maluszka?
Jakos tak bym wolala zeby bawili sie razem, albo jeden po drugim.
Tyle ze Dawid nie chce mu dać potrzymać.
Winni ale to nie fair ze wszystko nalezy do Dawida
czy naklaniać/zmuszac starszego do oddawania młodszemu (zwlaszcza, ze dzieci są tej samej płci
Jahe rozumiem o czym piszesz, tylko jak dokonać podzialu na te zabawki które są tylko Dawidka a które wspolne skoro on wszystkie uważa za swoje?
Kupno nowych to jakieś rozwiązanie, obawiam sie jednak ze maz będzie mial veto
Z tego co pamiętam u Krasnala Frag jest fajny system: są zabawki wspólne i tutaj kto pierwszy weźmie, ten się bawi i są zabawki tylko Krasnala i tylko Gugisia i obaj mogą nimi rozporządzać według własnej woli.
próbuję ostatni raz porozmawiać z paniami w tym tygodniu, co się tam dzieje
to było tragiczne uczucie - zawód, poczucie oszukiwania itp.