Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorLivia
    • CommentTimeApr 14th 2015
     permalink
    aaggaattaa: możecie podać mi kontakt na dobrą terapię SI w Warszawie?

    Musisz się dowiadywać w lokalnych PPP - w naszej (dolny Mokotów) raz do roku robią nabór.
    --
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeApr 14th 2015
     permalink
    *My się dostaliśmy bez żadnego problemu. Państwowo, PPP w Warszawie*

    To zazdroszczę, może w dużych miastach jest łatwiej... U nas nie ma szans, choć słyszałam, że coś w PPP się ruszyło, ale to też nie jakiś cud, bo dzieci przybywa... Musiałoby być więcej takich ośrodków...
    --
    •  
      CommentAuthoraaggaattaa
    • CommentTimeApr 15th 2015
     permalink
    Co to znaczy PPP? Jestem zupełnie początkująca:/ Dzięki za odp.
    •  
      CommentAuthorisiula
    • CommentTimeApr 15th 2015 zmieniony
     permalink
    PPP = poradnia psychologiczno-pedagogiczna :)
    •  
      CommentAuthoraaggaattaa
    • CommentTimeApr 15th 2015
     permalink
    I zastanawiam się tez jaka jest droga na taką terapię... tzn czy np najpierw muszę isć do pediatry po skierowanie i dopiero szukać miejsc z terapią si?

    <span style="font-size:11px;color#333;">Treść doklejona: 15.04.15 13:55</span>
    isiula dzięki :*
    •  
      CommentAuthorisiula
    • CommentTimeApr 15th 2015
     permalink
    Z tego co wiem to najpierw trzeba dostać opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (WWR) i wtedy zapisać się na terapię. A żeby się starać o wwr potrzebne jest zaświadczenie lekarskie. My tak przynajmniej zrobiliśmy po otrzymaniu diagnozy od psychiatry.
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeApr 15th 2015
     permalink
    U nas inaczej to wyglądało, bo szerokim łukiem ominęłam psychiatrę :P