Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorAnikó
    • CommentTimeOct 12th 2012
     permalink
    dziękuję, podniosłyście mnie trochę na duchu:) nie będę się niepotrzebnie stresować, tylko będziemy działać z mężem. a wszystkie badania zrobię za 3tyg.
    .
    prolaktyna beż obciążenia 16,49 ng/ml (norma 5,18-26,53).
    •  
      CommentAuthorAgatella
    • CommentTimeOct 12th 2012
     permalink
    Anikó, bardzo dobry plan. Nie martw się na zapas tą tarczycą, jak badania wyjdą nie tak, to się będziemy zastanawiać ;)

    Emza, z tego co wiem, to zaparcia, to codzienność ciężarnych :D ale mogę się mylić, niestety nie mam doświadczenia ;)
    •  
      CommentAuthoreveke
    • CommentTimeOct 15th 2012
     permalink
    Emza ja nie podpowiem ,bo u mnie 1 trymestr i na razie jest ok.
    --
    •  
      CommentAuthorMónikha
    • CommentTimeOct 19th 2012
     permalink
    No więc mam wyniki, o których kiedyś pisałam i doradzałyście mi, czy lepiej robić na czczo czy po śniadaniu :bigsmile:
    19 m-cy temu urodziłam drugie dziecko, jesteśmy u schyłku karmienia.
    TSH 3,2 (norma 0,27 - 4,2)
    fT3 2,76 (norma 2,0 - 4,4)
    fT4 1,18 (norma 0,93 - 1,7)

    Niedoczynność?
    -- Mama M & N & W
    •  
      CommentAuthorlapa
    • CommentTimeOct 23rd 2012
     permalink
    "czy pomimo ustalenia prawidłowej dawki hormonów borykacie się z zaparciami?"

    Myślę, że to niestety uciążliwa przypadłość ciążowa, niezwiązana z hormonami tarczycy i leczeniem. Biorę E25 całą ciążę i nie borykam się z zaparciami.
    Postaraj się zwiększyć ilość błonnika w swojej diecie i pić dużo wody. Ostatczenie suszone śliwki lub naturalny sok ze śliwek, naturalne jogurty, kefir mogą pomóc:wink:
    --
    •  
      CommentAuthorOneKiss
    • CommentTimeOct 24th 2012
     permalink