Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorramatha
    • CommentTimeApr 2nd 2014 zmieniony
     permalink
    no i super :(...
    zdaje sie ze zaczelam sie wciagac w temat - a mialam nadzieje kupic cos w stylu "uzywane za 50 zł na wakacje, a po wakacjach wyrzucic" a tu widze ze zaczyna mi sie podobac i
    pewnie co drozsze tym ciekawsze :P
    Tylko na razie jestem zupełnie zielona w temacie.
    ...
    Bardzo spodobało mi sie <a href="https://www.youtube.com/watch?v=taBPxDUDWNE"> BAVYZEN YOYO

    ale wydawanie 1400 zł jak mialam wydac 140 zł to na razie przekracza moje granice wyobrazni. A najgorsze ze gdyby nie perspektywa drugiego dziecka i kwestia braku reki do prowadzenia dwoch wozkow na raz to pewnie bym sie zastanawiala czy nie kupic.
    Znacie jakis podobny wozek - tzn ktory by sie podobnie skladal? i siup na ramie? Na plaze z wozkiem przewieszonym na ramie to ja rozumiem. Ten bylby fajnie wywazony - czy parasolki przewieszane przez rame nosi sie rownie wygodnie?
    --
    •  
      CommentAuthormonika1046
    • CommentTimeApr 2nd 2014 zmieniony
     permalink
    Dii moja koleżanka kupiła sobie parasolke baby design travel model 2014 i jest zachwycona, widziałam go na żywo super wygląda i bardzo lekko się prowadzi :smile:
    •  
      CommentAuthorDii
    • CommentTimeApr 2nd 2014
     permalink
    Widziałam je w Smyku, ale kurcze nie ma ich tam online... Myślałam o niej :smile:
    --
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeApr 2nd 2014
     permalink
    ramatha: en bylby fajnie wywazony - czy parasolki przewieszane przez rame nosi sie rownie wygodnie?


    Zalezy od wagi parasolki. Jezeli ma taki pasek (bo niektore nie maja) i jest lekka to powinno byc ok. Najlzejsza jaka ogladalam z paskiem ( i nosilam po sklepie) to byla UppaBaby G Luxe 2013, i naprawde byl lekki.
    --
    •