Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorKaroolka
    • CommentTimeNov 12th 2015
     permalink
    Dzięki Dziewczyny za wsparcie! Teraz chyba nie zostawie tego w ten sposób. Myślę, że nie ma co podejmować decyzji w momencie, kiedy buzuja we mnie negatywne emocje po kłótni. Poczekam, pomyślę... Może pogadanka terapeuta?
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeNov 12th 2015
     permalink
    Dokładnie w emocjach nie ma co...
    --
    •  
      CommentAuthoradaja78
    • CommentTimeNov 24th 2015
     permalink
    dziewczyny, nie wiem czy w dobrym miejscu zadaję pytania, ale może któraś się orientuje, ile powinny wynosić alimenty na dwoje dzieci (jednego ojca)?
    --
  1.  permalink
    Adaja, jest wiele czynników, które na to wpływają. Po pierwsze potrzeby dzieci - tzn ile kosztuje ich utrzymanie, dzielone na dwoje rodziców. Po drugie status życia ojca - dziecko ma prawo do takiego samego poziomu życia jak ojciec (tzn. nie powinno mieć gorszej sytuacji niż ojciec). W praktyce wygląda to różnie. W gronie moich znajomych wychodzi od 500zł na dziecko, w gore, ale są też osoby, które dostają po.300.
    Jeśli, zamierzasz rozstrzygać sprawę sadownie to warto wydrukować sobie listę wydatków na dziecko (znajdziesz w internecie) i wypisać wszystko kwotami. Pamiętaj, że w utrzymanie dziecka wliczają się też rachunki (zużycie prądu, wody, gazu, ogrzewanie).
    •  
      CommentAuthorKamba79
    • CommentTimeJan 4th 2016
     permalink
    ADAJA z funduszu alimentacyjnego max 500zl na dziecko.(jak nie pracuje). Jezeli ma dochody to juz zależy od sędziego. W pizwie piszesz np.800zl na dziecko i uzasadniesz. Sędzia ma z czego zejść. To prawda wszystkie wydatki związane z utrzymaniem domu do tego np.paragony za leki , przybory szkolne ubrania. Możesz napusac ze dziecko uczeszcza na lekcje np.z j.angiwlskiego itd. Pisze sie wszystko.

    Treść doklejona: 04.01.16 14:41
    Dam ci przyklad.
    Mojej znajomej maz zarabia ok 3tys są w separacji on od czerwca nie dawal pieniedzy w sierpniu zlozyla pozew o alimenty sedzia przyznal jej po 700 na każde do tego wyrownanie od czerwca.
    Jak przyzna ci malo po 6mchmozesz pisac pozew o podwyższenie uzasadniajac zwiększenie wydatków z utrzymaniem i zaspokojeniem potrzeb maloletnich dzieci.
  2.  permalink
    Dziewczyny czy orientujecie się jak to jest ze sprawą o podwyzszenie alimentow? Dlaczego dostałam od razu dwa terminy do tej samej sygnatury?
    --
Chcesz dodać komentarz? Zarejestruj się lub zaloguj.
Nie chcesz rejestrować konta? Dyskutuj w kategoriach Pytanie / Odpowiedź i Dział dla początkujących.