Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorJosaris
    • CommentTimeJul 23rd 2011
     permalink
    Kieszonki wrzucam na 40 stopni, a kupki wcześniej traktuję szarym mydłem.

    Agunia, te pieluszki, które kupiłaś są z firmy babyland?
    •  
      CommentAuthorAgunia05
    • CommentTimeJul 23rd 2011
     permalink
    hmm bez firmowe (wydaje mi sie ze to są made in china te tanie z ebay - ale wg zdjeć wydają sie takie same
    Zaraz wybywam do rossmana to kupię szare mydło :)
    --
    •  
      CommentAuthorIwona1977
    • CommentTimeJul 23rd 2011
     permalink
    Agunia, kupowałaś te tanie (17 zł) na allegro? Jak oceniasz jakość? Cena bardzo kusząca więc się poważnie zastanawiam a nie mam doświadczenia z wielorazowymi...
    •  
      CommentAuthorAgunia05
    • CommentTimeJul 23rd 2011
     permalink
    Iwona myślę że mam za małe doświadczenie by być wiarygodnym cenzorem :)
    Mam kilka pieluszek - kupiłam na ww bazarku uzywane i porównując z nimi mogę powiedzieć że te po 17zł
    są duże z regulacją, wkład jest miękki i duży
    w dotyku miłe i miękkie
    Wyściółka jest bawełniana (mi chyba bardziej pasuje frota)
    Nie przeciekły na zewnątrz ale pupcia nie była aż tak sucha jak przy frotkowej warstwie
    ładnie rozkłada się w nich tetra
    Z tych co kupiłam używanych najlepsze są te:
    http://images41.fotosik.pl/965/ad03f65108d09b30gen.jpg
    --
    •  
      CommentAuthorIwona1977
    • CommentTimeJul 23rd 2011
     permalink
    Dzięki Agunia, przemyślę ten zakup.
    •  
      CommentAuthorAgunia05
    • CommentTimeJul 23rd 2011
     permalink
    Iwona ja nie żałuję :) I powoli planuję kolejny zakup by móc zebrać chociaż pół pralki pieluszek :P (moja pralka ma wsad 6kg i nie ma opcji 1/2 wkładu :/ więc no żal trochę prać często i mało)