Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
ale widzisz, gram w tą ruletkę od 5 lat i jeszcze ani razu nie zaszłam w nieplanowaną ciążę
Co więcej jak już pisałam wcześniejteraz chcę odpocząć od starań,ale jakby się trafiło,to byłoby szczęście nie rozpacz.
będę polegać tylko na naturalnej metodzie i stosować się do niej w 100%
Zamówiłam też mikroskop do obserwacji zmian w krystalizacji śliny
i obserwacja + mikroskop to będą moje narzędzia badawcze

Dostałaś minusa, tylko że skasowałaś tę wypowiedź... Żałosne....To jest właśnie infantylne.
Akurat tamta wypowiedź nie dotyczyła wioli dziecioku, tylko faktu,że ja stosunek przerywany potraktowałam jako dodatkową metodę antykoncepcji...Później poczytałam co nie co na ten temat i przyznałam rację Amazonce i innym dziewczynom,że rzeczywiście jest to podstawowa metoda,a obserwacje to tylko dodatek...Co nie zmienia faktu, że dostałaś minusa a napisałaś, że go nie dostałaś.
tutaj wam się nie udałoCo się nie udało? Czyżby jakaś mania prześladowcza?
to jest wątek jak sama nazwa wskazuje dla użytkowniczek odkładających poczęcie i ich metod jego odkładania. Ten wątek nie nosi tytułu "łapmy sapphire za słówka i powiedzmy jej jaka z niej infantylna kłamczuacha...". Jeżeli chcecie taki założyć,to proszę bardzo,bo nie widzę powodu, dla którego pozostałe dziewczyny miałyby znosić i czytać tego typu zaczepki akurat tutaj.Ama, ja wiem,że CI to tak naprawdę rosyjska ruletka jeżeli chodzi o prawdopodobieństwo zapłodnienia ale widzisz, gram w tą ruletkę od 5 lat i jeszcze ani razu nie zaszłam w nieplanowaną ciążęMoże masz problemy z płodnością? Badałaś się w tym kierunku?