Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

  1.  permalink
    Ama, ja wiem,że CI to tak naprawdę rosyjska ruletka jeżeli chodzi o prawdopodobieństwo zapłodnienia :wink: ale widzisz, gram w tą ruletkę od 5 lat i jeszcze ani razu nie zaszłam w nieplanowaną ciążę :smile: Co więcej jak już pisałam wcześniejteraz chcę odpocząć od starań,ale jakby się trafiło,to byłoby szczęście nie rozpacz.
    Co do śluzu,to wiem po sobie,że stres i nieodpowiednia dieta (kawa, czarna herbata, czekolada, tłuszcze) nie wpływają dobrze na jego ilość i jakość. Mnie śluz poprawił się dopiero jak przeszłam na dietę, zaczęłam pilnować ilości wypijanych płynów i zaczęłam brać olej z wiesiołka...wcześniej śluz płodny zauważałam dopiero około 13-14dnia cyklu,a to trochę późno zważywszy na to,że owulację mam 13-14 dzień cyklu (potwierdzają to 3 monitoringi USG)...Odkąd nastawiłam się na zdrowszy tryb życia z wiesiołkiem, zauważyłam że pierwszy śluz i większe nawilżenie pochwy pojawia mi się w 9dc, więc różnica pomiędzy tym co teraz,a tym co było wcześniej wynosi aż 4 dni...
    •  
      CommentAuthorkarolajnas
    • CommentTimeMay 27th 2011
     permalink
    o rany, Dziewczyny, co wątek to jakiś konflikt :) skąd w Was tyle podejrzliwości, że jak tylko któraś z piszących zaprzeczy Waszemu zdaniu, od razu jest to interpretowane jako atak itp. mimo wszystko zdanie Dziewczyn, które są tu od lat i stosują NPR równie długo, warto brać pod uwagę i nie starajcie się za wszelką cenę jemu zaprzeczać, bo można ugrzęznąć w tym ferworze walki. niestety wiele z waszych rozemocjonowanych wypowiedzi jest widać, kompletnie nie na temat, tzn. powstałych na podstawie źle zinterpretowanych słów osób biorących udział w dyskusji.