Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorPuzzle
    • CommentTimeFeb 22nd 2012
     permalink
    Izzza tylko na skierowanie na badanie nasienia od GP dostaniecie na podstawowy seminogram rozszerzony z MAR testem, ROS i chromatyną dopiero jak GP skieruje Was do kliniki leczenia niepłodności i jak dostaniecie stamtąd list z terminem to na pierwszej wizycie oni zdecydują kiedy takie badanie i czy wykonać
    •  
      CommentAuthorIzUK
    • CommentTimeFeb 22nd 2012
     permalink
    Puzzle ty masz bank informacji...
    jestem totalnie zielona i codziennie mam wiecej obaw..
    nie wspomne o tym ze co noc sni mi sie lekarz, ktory patrzy na wyniki i mowi ze nie moze nam pomoc:(((
    --
    •  
      CommentAuthorPuzzle
    • CommentTimeFeb 22nd 2012
     permalink
    Izzza nie stresuj się i nie martw na zapas będzie dobrze :)
    •  
      CommentAuthorIzUK
    • CommentTimeFeb 22nd 2012
     permalink
    ....heh...
    --
    • CommentAuthoredzia503
    • CommentTimeFeb 22nd 2012
     permalink
    A ja wrzucę troszkę nowinek ze zbuntowanej Holandii

    http://www.wprost.pl/ar/306881/Holenderska-Polonia-walczy-o-zamkniecie-antypolskiego-portalu/

    Dodam tylko nie jest to fajne i miłe , ale kochani rodacy na obczyźnie sami sobie na to pracujecie, może mniej % i trawy i wszystko się ułoży pamiętajcie nie jesteście u siebie, za ścianą może być staruszka która nie lubi hałasu może podczas libacji - domowej ściszcie muzykę

    Przepraszam dziewczyny z innych krajów ale jestem tu w Nl i po raz kolejny wstydzę się że jestem Polakiem( bo to co wyrabia nasz Polonia w miasteczku który mieszkam to woła o pomstę).
    --
    •  
      CommentAuthorIzUK
    • CommentTimeFeb 22nd 2012
     permalink
    jak w pl tak i na emigracji czasami wstydzimy sie za rodakow...
    --
    •  
      CommentAuthornessie